Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. II. 16.
Személyes adatok
név Szivák Judit
születési év 1962
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím szivak.juditppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4552
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1993 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 9.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Mikó Magdolna PhD 2015  NDI2-ELTE
Reinhardtné Barkóczy Emese PhD 2013  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Simon Gabriella PhD (2017/12)  NDI2-ELTE
Verderber Éva PhD (2019/07)  NDI2-ELTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Forrás-Biró Aletta Ágnes (PhD) 2014/01  NDI2-ELTE
Salát Magdolna (PhD) 2016/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Dobrova Zita (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
Tóth-Pjeczka Katalin Judit (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
Urbán Krisztián (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
Varga-Tóth Katalin (PhD) (2018/01)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A kezdő pedagógus problematika, pedagógus gondolkodás kutatás, a reflektív gondolkodás és gyakorlat kutatása, a reflektív gondolkodás kutatás módszerei, intézményértékelés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2016

Éva Verderber, Judit Szivák, Ágnes Vámos: Understanding Professional and Pedagogical Problems and Reflections of Teachers by professional Capital Model, In: Szerk.: Tibor Janos Karlowitz, Szerk.: Judit Torgyik Some issues in Pedagogy and Methodology. Komárno: International Research Institute, 2016. pp. 23-33.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2016

Szivák Judit, Verderber Éva: A pedagógusok reflektív gondolkodása és a szervezeti kontextus, In: Szerk.: Vámos Ágnes Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2016. pp. 103-122.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Gazdag E, Nagy K, Szivák J: The potentials of stimulated recall for investigating novice / trainee teachers’ professional development and commitment to continuous professional development, In: Szerk.: Tibor Janos Karlovitz Studies from Education and Society. Komárno: International Research Institute, 2016. pp. 117-130.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
DOI 
2015

Rapos N, Szivák J: Az osztatlan tanárképzés KKK-elemzésére épülő alapelveinek, képzési struktúrájának és tartalmának meghatározása, In: Szerk.: Rapos Nóra, Szerk.: Kopp Erika A tanárképzés megújítása - 2015. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 11-30.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2014

Dóczi-Vámos Gabriella, Gaskó Krisztina, Szivák Judit: Student voice, In: Szerk.: Ágnes Vámos, Szerk.: Sándor Lénárd Training programme and organisation in the Bologna process of Hungarian higher education: The BaBe project. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2014. pp. 105-129.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2014

Szivák Judit : Reflektív elméletek, reflektív gyakorlatok, Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 150 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2014

Gabriella Dóczi-Vámos, Krisztina Gaskó, Judit Szivák: Student voice, In: Vámos Ágnes, Lénárd Sándor (szerk.) Training programme and organisation int he Bologna process of hungarian higher education.. Budapest: ELTE - Eötvös Kiadó, 2014. pp. 105-129.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2006

Ollé János, Szivák Judit : Mód-Szer-Tár, Budapest: OKKER Kiadó, 150 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
2003

Szivák Judit Szerk.: Golnhofer Erzsébet: A reflektív gondolkodás fejlesztése., Budapest: Gondolat Kiadó, 83 p. (Oktatás-módszertani Kiskönyvtár; 3.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 81
nyelv: magyar
2002

Szivák Judit : A pedagógusok gondolkodásának kutatási módszerei, Budapest: Műszaki Könyvkiadó, 121 p. (Kutatás-módszertani kiskönyvtár; 4.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 77
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:178 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
40
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
69
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
8
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
19 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
388

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )