Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 13. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. I. 13. |
Tóth Edit, Csapó Benő: Teachers’ beliefs about assessment and accountability, EDUCATIONAL ASSESSMENT EVALUATION AND ACCOUNTABILITY 34: (4) pp. 459-481. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. I. 13. |
Tóth Edit, Hódi Ágnes, B. Németh Mária: IKT az óvodában – szülők véleménye az IKT szerepéről az óvodaválasztásban, a csoportszobai foglalkozásokon és mérés-értékelésben, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 10: (3) pp. 36-61. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2023. I. 13. |
Kasik László, Tóth Edit, Jámbori Szilvia, Gál Zita: Barátságfunkciók serdülőkorban – a McGill Friendship Questionnaire magyar változatának pszichometriai mutatói [Functions of friendship among adolescents – the psychometric properties of the Hungarian version of McGill Friendship Questionnaire], MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 22: (4) pp. 331-351. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. I. 13. |
Benő Csapó, József Balázs Fejes, László Kinyó, Edit Tóth: Educational achievement in social and international contexts, In: Tóth, István György (szerk.) Hungarian Social Report 2019, TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. (2019) pp. 217-236. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. I. 13. |
Kasik László, Gál Zita, Tóth Edit: Development and Psychometric Properties of NEGORI (Negative Orientation Questionnaire), JOURNAL OF RELATIONSHIPS RESEARCH 9: e8 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2023. I. 13. |
Tóth Edit: Az Országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (2) pp. 115-138. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: magyar URL |
2014
adattárból, 2023. I. 13. |
Csapó Benő, Fejes József Balázs, Kinyó László, Tóth Edit: Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban, In: Kolosi, Tamás; Tóth, István György (szerk.) Társadalmi Riport 2014, TÁRKI (2014) pp. 110-136. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 105 nyelv: magyar URL |
2011
adattárból, 2023. I. 13. |
Tóth Edit, Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Az iskolák IKT-felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (10-11) pp. 124-137. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 35 nyelv: magyar URL |
2011
adattárból, 2023. I. 13. |
Tóth Edit: Pedagógusok nézetei a tanulói teljesítmény-mérésekről, MAGYAR PEDAGÓGIA 111: (3) pp. 225-249. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar URL |
2010
adattárból, 2023. I. 13. |
Tóth Edit, Csapó Benő, Székely László: Az iskolák és osztályok közötti különbségek alakulása a magyar iskolarendszerben, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 57: (9) pp. 798-814. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 24 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 198 |
|
|