Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2020. III. 10. Publications |
2017
from data base, 2018. IV. 10. |
Erika Hlédik, Emma Lógó: Product Experiences and Consumer Preferences Related to the Choice of Yogurt, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 25: (1) pp. 64-69. type of document: Journal paper/Article language: English DOI |
2015
from data base, 2018. IV. 10. |
Koles M, Hercegfi K, Hamornik BP, Logo E, Szabo B, Komlodi A: Cooperation in Real-Time Using a Virtual Environment, LECTURE NOTES IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE 9299: pp. 461-464. type of document: Journal paper/Konferenciaközlemény language: English DOI |
2014
from data base, 2018. IV. 10. |
Lógó Emma, Petruska Ildikó: An Empirical Study from Industrial Design Engineering Students’ Product Experiences with Intelligent Every Day Used Product, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (1) pp. 173-192. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English Full text |
2013
from data base, 2018. IV. 10. |
Hámornik Balázs Péter, Hlédik Erika, Józsa Eszter, Lógó Emma: Termékattribútumok vizuális keresése tejtermékek csomagolásán: az érdeklődési övezetek (AOI) kijelölésének két módszerének összehasonlítása, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 47: (3) pp. 43-52. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian
|
2013
from data base, 2018. IV. 10. |
Lógó Emma: Q-Method Based Environmental Awareness Measurement in Transportation, INTERNATIONAL JOURNAL FOR TRAFFIC AND TRANSPORT ENGINEERING 3: (1) pp. 45-53. pp. 45-53. type of document: Journal paper/Article language: English DOI |
2012
from data base, 2018. IV. 10. |
Becker György, Hámornik Balázs Péter, Izsó Lajos, Lógó Emma: „A marketingháborúk nem az üzletek polcain, hanem a vevők elméjében zajlanak”, In: Szerk.: Fojtik János, Szerk.: Veres Zoltán A nagy túlélő: időutazás a marketingben. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2012. pp. 217-250. (Marketing szakkönyvtár; 50.) type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2012
from data base, 2018. IV. 10. |
Lógó Emma, Dr Petruska Ildikó, Dr Török Ádám: Passenger Car as Complex Experience, TRANSPORT AND TELECOMMUNICATION 13: (4) pp. 275-283. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: English DOI |
2011
from data base, 2018. IV. 10. |
Soós Juliánna, Lógó Emma: A biztonsági kultúra egyéni szintű, szubjektív elemeinek mérése Q módszertannal, MUNKAVÉDELEM ÉS BIZTONSÁGTECHNIKA XXIII: (4) p. 21. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2009
from data base, 2018. IV. 10. |
Lógó E: Usability test with non conventional goals, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 17: (2) pp. 67-72. type of document: Journal paper/Article language: English DOI |
2007
from data base, 2018. IV. 10. |
Lógó Emma: The value chain and the benefits of ergonomics projects, MANAGEMENT & MARKETING (CRAIOVA) V: (1) pp. 159-165. type of document: Journal paper/Article language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 6 |
|
|