|
|
|
Data sheet of PhD student |
Print previewPublications |
2020
from data base, 2021. V. 21. |
Demeter Gáborné: Az új típusú iskolaérettségi vizsgálatok és az óvoda-iskola átmenettel kapcsolatos pedagógiai kutatási eredmények relevanciája, In: Józsa, Krisztián (szerk.) Neveléstudomány – Válaszlehetőségek az új évezred kihívásaira : 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia [Educational Science – Possible Answers for he Challenges of the New Millennium : 13th Training and Practice International Conference on Educational Science], Szent István Egyetem (2020) pp. 150-150. type of document: language: Hungarian
|
2019
from data base, 2021. V. 21. |
Demeter Gáborné: A szövegértés fejlesztésének jelentősége és lehetőségei az általános iskola felső tagozatától, In: Ács-Bíró, Adrienn; Maisch, Patrícia; Szabó, Hajnalka Piroska (szerk.) Horizontok és Dialógusok V. konferencianapok, Pécsi Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Neveléstudományi Intézet (2019) p. 16. type of document: language: Hungarian
|
2019
from data base, 2021. V. 21. |
Demeter Gáborné: Egy olvasáskutatási eredményekre alapozott preventív képességfejlesztési modell, In: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. Absztraktkötet, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2019) pp. 384-384. type of document: language: Hungarian
|
2019
from data base, 2021. V. 21. |
Demeter Gáborné: Az olvasásfejlesztés preventív modellje, In: Eötvös, József Főiskola (szerk.) X. Tantárgy-pedagógiai Nemzetközi Tudományos Konferencia és Emlékülés a 150 éves Állami Tanítóképzés tiszteletére, Eötvös József Főiskola (EJF) (2019) pp. 42-42. type of document: language: Hungarian
|
2018
from data base, 2021. V. 21. |
Demeter Gáborné: Egy preventív olvasásfejlesztési program modellje, In: Ács-Bíró, Adrienn; Maisch, Patrícia (szerk.) Horizontok és dialógusok IV., Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2018) p. 64. type of document: language: Hungarian
|
2018
from data base, 2021. V. 21. |
Demeter Gáborné: „Ablak a világra” Egy moduláris, komplex szemléletű prevenciós olvasási képességfejlesztő program elméleti háttere és modellje, type of document: language: Hungarian
|
2017
from data base, 2021. V. 21. |
Demeter Gáborné, Gúti Erika, Hoss Alexandra: Magyarországon elismert kétnyelvű nemzeti kisebbségi gyermekek a pedagógiai szakszolgálat rendszerében, In: Benő, Attila; Gúti, Erika; Juhász, Dezső; Szoták, Szilvia; Terbe, Erika; Trócsányi, András (szerk.) Tudományköziség és magyarságtudomány a nyelvi dimenziók tükrében, Termini Egyesület (2017) pp. 184-196. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2017
from data base, 2021. V. 21. |
Demeter Gáborné: Felemelhet vagy gúzsba köthet…: Az olvasási készség és a szövegértés fejlesztésének jelentősége és lehetőségei az általános iskolák felső tagozatától, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 3: (1-4) pp. 67-79. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian Full text |
2015
from data base, 2021. V. 21. |
Demeter Gáborné: Beszédprodukció és olvasástanítás, ŐRSZAVAK 2015: (5) pp. 1-12. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2013
from data base, 2021. V. 21. |
Demeter Gáborné: Ablak a világra, In: Juhász, Judit; Szegedi, Eszter (szerk.) Üzenet a palackban: Fiatal kutatók gondolatai az egész életen át tartó tanulásról, Tempus (2013) pp. 57-69. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 0 |
|
|
|
|
|
|
|