Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 02.
Személyes adatok
Racsko Réka
név Racsko Réka
intézmény neve
doktori iskola
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2017
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eszterházy Károly Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
további (adjunktus)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Nagy Róbert PhD 2023  EKE NDI
Czók Brigitta PhD 2022  EKE NDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Czók Brigitta PhD (2023/01)  EKE NDI
abszolutóriumot szerzett:
(50%) Gőgh Előd (PhD) 2022/08  EKE NDI
(50%) Mikó Marietta Éva (PhD) 2020/08  EKE NDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Cabanillas Villalobos John Fredy (PhD) (2027/08)  EKE NDI
(50%) Hajdu Krisztián (PhD) (2026/08)  EKE NDI
(50%) Pásztor Lilla (PhD) (2026/08)  EKE NDI
(50%) Csernai Zoltán (PhD) (2024/08)  EKE NDI
(50%) Kecskeméti-Székely Katalin Zsuzsa (PhD) (2024/08)  EKE NDI
(50%) Négyesi Péter (PhD) (2024/08)  EKE NDI
hiányos adatú hallgatói:
Huszthy Viola Lívia PhD (2024/01)  EKE NDI
Kamp Alfréd Imre PhD (2024/01)  EKE NDI
Czók Brigitta PhD ()  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület elektronikus tanulási környezetek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Szűts Zoltán, Molnár György, Racsko Réka, Vaughan Geoffrey, Molnár Tünde Lengyelné: Pedagogical Implications and Methodological Possibilities of Digital Transformation in Digital Education after the COVID-19 Epidemic, COMPUTERS 12: (4) 73
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2022

Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: Ütemváltás az oktatás digitális transzformációjában. A könyvtárak lehetséges szerepe az online tanulásban, KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 68: (2) pp. 177-191.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2021

Racsko Réka, Hajdu Krisztián: A digitális átállás pillérei, avagy a DigCompOrg keretrendszer könyvtári adaptálása, KÖNYV KÖNYVTÁR KÖNYVTÁROS 30: (3) pp. 27-40.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2021

Gőgh Előd, Racsko Réka, Kővári Attila: Experience of Self-Efficacy Learning among Vocational Secondary School Students, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 18: (1) pp. 101-119.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
URL 
2020

Főző Attila László, Racsko Réka: Az iskolai digitális érettség értékelésének lehetőségei, CIVIL SZEMLE 17: (3) pp. 93-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2017

Kis-Tóth Lajos, Gulyás Enikő, Racsko Réka: Transzverzális kompetenciák fejlesztésének pedagógiai módszerei, különös tekintettel a digitális kompetenciára, EDUCATIO 26: (2) pp. 230-245.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
URL 
2017

Racsko Réka: Digitális átállás az oktatásban, Iskolakultúra; Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 98
nyelv: magyar
URL 
2016

Herzog Csilla, Racsko Réka: Táblagép az osztályteremben, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (10) pp. 3-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: magyar
URL 
2015

Kárpáti Andrea, Kis-Tóth Lajos, Racsko Réka, Antal Péter: Mobil infokommunikációs eszközök a közoktatásban, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 15: (1) pp. 7-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
URL 
2015

Gulyás Enikő, Nagyné Klujber Márta, Racsko Réka: A táblagépes osztálytermi munka elemzésének lehetősége a Noldus Observer XT videós interakcióelemző szotfver segítségével, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 15: (1) pp. 81-94.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:179 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
199
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
171
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
14 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
360
Témavezetés
témavezető Kis-Tóth Lajos
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2012
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2015/08
a fokozatszerzés éve 2017
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )