|
|
Data sheet of PhD student |
Print previewPublications |
2016
from data base, 2017. X. 12. |
Pléh Csaba, Faragó Boglárka: Az új technológia és a tanulás világa a pszichológus szemével, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 3-23. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian DOI |
2016
from data base, 2017. X. 12. |
Faragó Boglárka, Soltész Péter, Pléh Csaba: Az IKT-használat jellegzetességeinek vizsgálata főiskolások körében, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 57-72. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian DOI |
2016
from data base, 2017. X. 12. |
Kovács Kristóf, Faragó Boglárka: A modern technológia hatása a kognitív képességekre: Áttekintés, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 127-141. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian DOI |
2016
from data base, 2017. X. 12. |
Faragó Boglárka: Tanuláselmélet, tanulásmódszertan, In: Ollé János, Kocsis Ágnes, Molnár Előd, Sablik Henrik, Pápai Anna, Faragó Boglárka Oktatástervezés, digitális tartalomfejlesztés. Eger: EKF Líceum Kiadó, 2016. pp. 15-26. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2016
from data base, 2017. X. 12. |
Kovács Kristóf, Faragó Boglárka, Kövi Zsuzsanna, Rózsa Sándor, Dávid Mária: A rövid távú emlékezet és a munkamemória online mérése, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 73-90. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian DOI |
2016
from data base, 2017. X. 12. |
Faragó Boglárka, Kovács Kristóf: A technológia hatása az iskolai teljesítményt befolyásoló kognitív képességekre, In: Szerk.: Takácsné György Katalin Innovációs kihívások és lehetőségek 2014-2020 között: XV. Nemzetközi Tudományos Napok. Gyöngyös: Károly Róbert Főiskola, 2016. pp. 409-416. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
|
2016
from data base, 2017. X. 12. |
Faragó Boglárka, Rácz Anna, Soltész-Várhelyi Klára: A közegek és a kapcsolatok reprezentatív képe a mai Magyarországon, In: Szerk.: Pléh Csaba, Szerk.: Unoka Zsolt Hány barátod is van?. Budapest: Oriold és Társai Kiadó, 2016. pp. 89-109. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2016
from data base, 2017. X. 12. |
Kvaszingerné Prantner Csilla, Soltész Péter, Faragó Boglárka, Pléh Csaba, Soltész-Várhelyi Klára: A multitasking jelenség hatása a feladatvégzésre és az időbeosztásra módszertani előtanulmány, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 109-125. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian DOI |
2015
from data base, 2017. X. 12. |
Faragó Boglárka, Soltész Péter, Pléh Csaba: A vizsgára készülés és az IKT-használat kölcsönhatásainak vizsgálata kérdőíves módszerrel, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25: (5-6) pp. 15-32. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2015
from data base, 2017. X. 12. |
Faragó Boglárka: Tanulói aktivitás, aktív tanulás és tevékenység online környezetben, In: Szerk.: Papp-Danka Adrienn, Szerk.: Lévai Dóra Interaktív oktatásinformatika. Eger: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 19-33. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 2 |
|
|
|
|
|