deadline to accomplish doctoral procedure(year,month)
2023/01
Publications
2021
from data base, 2022. V. 19.
Czók Brigitta: A kapcsolatok embereivé nevelni : Gondolatok a 21. századi tanítás kihívásairól és annak kutatásáról, In: Zagyváné Szűcs, Ida; K. Nagy, Emese (szerk.) Kihívások és megoldások a XXI. század pedagógiájában, Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottsága; Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó (2021) pp. 211-220. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian URL
2019
from data base, 2022. V. 19.
Czók Brigitta: A szingapúri tanárképzési rendszer, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 2018: (1-4) pp. 214-233. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2018
from data base, 2022. V. 19.
Czók Brigitta: „Belső szobák” hangjai: koreai nők szerepe és oktatása a 19-20. század fordulójától 1945-ig, In: Tanulmányok a neveléstudományok köréből, Líceum Kiadó (2018) pp. 43-57. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
2017
from data base, 2022. V. 19.
Czók Brigitta: Gondolatok egy őszinte kihívásról, avagy a „nagy találkozás” előtti pillanatokról, ANTRO-PÓLUS 2017/2: (3) pp. 123-130. type of document: Journal paper/Essay language: Hungarian
2015
from data base, 2022. V. 19.
Czók Brigitta: "Bétölt az idő, és elközelített az Istennek országa...", In: Gér, András László; Jenei, Péter; Zila, Gábor (szerk.) „Hiszek, hogy megértsem”! : konferenciakötet, L'Harmattan Kiadó; Károli Gáspár Református Egyetem (2015) pp. 367-374. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
2015
from data base, 2022. V. 19.
Czók Brigitta: Tanórakutatás, új módszer vagy más meglátás?, In: Keresztes, Gábor (szerk.) Tavaszi Szél 2015 Konferencia = Spring Wind 2015: Konferenciakötet IV., Doktoranduszok Országos Szövetsége (DOSZ); Líceum Kiadó (2015) pp. 67-77. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
2015
from data base, 2022. V. 19.
Czók Brigitta, Mogyorósi Zsolt: Magyarországi helyzetjelentés a tanári pálya presztízséről és annak megítélésről a média összefüggésében, type of document: language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.
international schools, international teachers, teachers' beliefs
research field in which current research is conducted
educational sciences ethnography and cultural anthropology
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).