|
|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2020
adattárból, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: A közismereti tantárgyakat oktató tanári eredményesség értelmezési lehetőségei az egyes középiskola-típusokban, dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: Kedvezőtlen tanulói közérzet és ami mögötte van - Történetek iskolai zaklatásról, kimaradásról és újrakezdésről, tanári és szülői felelősségről, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 2019: (9-10) pp. 73-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: Tanári és tanulói vélekedések, pozitív és negatív elvárások a középiskolai közismereti tantárgyakat oktató tanári szereppel szemben, In: Tóth, Péter; Benedek, András; Mike, Gabriella; Duchon, Jenő (szerk.) Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül - Development and Partnership in HE without Borders, BME Gazdaság- És Társadalomtudományi Kar Műszaki Pedagógia Tanszék (2019) pp. 314-324. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: Az eredményes tanár-diák együttműködés értelmezési lehetőségei - Kutatás szakképzésben és gimnáziumban tanuló diákok és tanáraik körében, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből, International Research Institute (2018) pp. 269-277. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: Eredményesség-értelmezési lehetőségek a szakképzésben dolgozó közismereti tantárgyakat oktató pedagógusok esetében, In: Koncz, István; Szova, Ilona (szerk.) PEME XVI. PhD - Konferencia, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület (2018) pp. 50-61. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: Az eredményes tanár-diák együttműködés értelmezési lehetőségei, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből, International Research Institute (2018) pp. 269-277. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi, Oravecz Adrienn: Teachers in a disadvantaged position, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 3: pp. 39-50. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi, Nagy Mária: Hogyan értelmezhető a pedagógusi siker a szakközépiskolai tanárok esetében?, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 11-12: pp. 73-83. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: A szakiskolai kommunikációtanár, In: H, Tomesz Tímea; H, Varga Gyula (szerk.) Kommunikációs készségfejlesztés a pedagógiai munkában, Hungarovox Kiadó (2016) pp. 111-124. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: A kommunikációtanítás oktatási és nevelési feladatai, In: Andok, Mónika (szerk.) A kommunikációs készségfejlesztés eszköztára, Hungarovox Kiadó (2015) pp. 98-108. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 0 |
|
|
|
|
|
|
|