Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
név Dóra László János
intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
doktori iskola ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Sz.Tóth János
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2010
az abszolutórium megszerzésének várható ideje (év, hónap) 2013/08
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2012/08
a fokozatszerzés éve 2016
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés
Közlemények
2018

Dóra László : Médiakultúra - a hírek értelmezése, Beau Bassin: GlobeEdit , 201 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2016

Dóra László: Some ideas about using mass media in adult education, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 14: (3-4) pp. 197-204.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: Magyar és angol
DOI 
2015

Dóra László: 3 és 5 – a problémamegoldás hatékonyságának csoportlétszáma, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25.: (1.) pp. 35-50.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2014

Dóra László: A Bales-féle csoportos interakció folyamatelemzés, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 2014: (6) pp. 17-30.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Dóra László: A disztrakció hipotézis igazolása, In: Szerk.: Szabolcs Éva, Szerk.: Garai Imre Neveléstudományi kutatások közben: Válogatás doktori hallgatók munkáiból. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2014. pp. 180-185.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2014

Dóra László: A médiapedagógia segédtudománya: a kognitív pszichológia, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 12: (3-4) pp. 27-34.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2014

Dóra László: A felnőttképzés és médiaoktatás kapcsolata, MNT: MŰVELŐDÉS NÉPFŐISKOLA TÁRSADALOM 2014: (1) pp. 13-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2013

Dóra László: Az Európai Unió és médiaoktatás kapcsolata, MNT: MŰVELŐDÉS NÉPFŐISKOLA TÁRSADALOM 21: (4) pp. 18-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2012

Dóra László: A kommunikatív oktatási stílus előnyei, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 22: (6) pp. 90-95.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2011

Dóra László: Felnőttképzésben résztvevő fiatalok véleménye a televíziós erőszakról, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 9: (1-2) pp. 145-154.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
13
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
29
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
0
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
0
Kutatás
kutatási terület médiaoktatás, médiahatás, médiaműveltség, a kommunikációkutatás alkalmazása az oktatásban
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
média-és kommunikációs tudományok

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )