|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 18. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. III. 18. |
Héreginé Nagy Márta, Lénárd Sándor, Horváth László, Rapos Nóra: The organisational context of middle management role behaviour in Hungarian schools, SCHOOL LEADERSHIP AND MANAGEMENT 2024: 13632434.2024.2318435 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. III. 18. |
Horváth László: Adaptive pedagogical strategies responding to emergency remote teaching – immediate responses of Hungarian primary school teachers, RESEARCH IN LEARNING TECHNOLOGY 31: 2978 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. III. 18. |
Horváth László: Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz, L'Harmattan Kiadó; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar URL |
2023
adattárból, 2024. III. 18. |
Sulaimanova N., Csereklye E., Gordon Győri J., Horváth László: ‘To go or not to go’: organizational determinants of academic staff participation in teaching mobility–a structural equation modelling approach, EUROPEAN JOURNAL OF HIGHER EDUCATION dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. III. 18. |
Horváth László: Feltáró szakirodalmi áttekintés a mesterséges intelligencia oktatási használatáról, PANNON DIGITÁLIS PEDAGÓGIA 3: (1) pp. 5-17. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2024. III. 18. |
Kálmán Orsolya, Horváth László, Kardos Dorottya, Kozma Borbála, Feyisa Mebrate Bekele, Rónay Zoltán: Review of benefits and challenges of co‐supervision in doctoral education, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 57: (3) pp. 452-468. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. III. 18. |
Horváth László, Misley Helga, Hülber László, Papp-Danka Adrienn, M. Pintér Tibor, Dringó-Horváth Ida: Tanárképzők digitális kompetenciájának mérése – a DigCompEdu adaptálása a hazai felsőoktatási környezetre, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (2) pp. 5-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. III. 18. |
Czirfusz Dóra, Misley Helga, Horváth László: A digitális munkarend tapasztalatai a magyar közoktatásban, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 7: (3) pp. 220-229. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 32 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2024. III. 18. |
Fazekas Ágnes, Halász Gábor, Horváth László: Innováció az oktatásban: az Innova kutatás elméleti-fogalmi keretei, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (4) pp. 26-43. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 22 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2024. III. 18. |
Horváth László: A szervezeti tanulás és az innováció összefüggései a magyar oktatási rendszer alrendszereiben, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (4) pp. 44-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 88 |
|
|
|
|
|