Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IV. 24.
Személyes adatok
Dorner Helga
név Dorner Helga
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 461-4500/3484
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2020 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 10.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Lukács Andrea PhD 2023  NDI2-ELTE
Schiller Emese PhD 2022  NDI2-ELTE
Zagir Togtokhmaa PhD 2022  NDI2-ELTE
Káplár-Kodácsy Kinga PhD 2021  NDI2-ELTE
Káplár-Kodácsy Kinga PhD 2021  NDI2-ELTE

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Karamuk Elifnur (PhD) (2027/08)  NDI2-ELTE
Lénárt Krisztina Ildikó (PhD) (2027/08)  NDI2-ELTE
Yildirim Beste (PhD) (2026/08)  NDI2-ELTE
Antesberger Klára (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
(50%) Gulyás Barnabás (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
Sharma Prasun (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
Win Bo Nang Sagawah (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
Klimkina Elena (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület - tanulás - tanítás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2021

Dorner Helga, Misic Gorana, Rymarenko Margaryta: Online mentoring for academic practice: strategies, implications, and innovations, ANNALS OF THE NEW YORK ACADEMY OF SCIENCES 1483: (1) pp. 98-111.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
URL 
2021

Zagir Togtokhmaa, Dorner Helga: Revisiting competences of adult learning facilitators: Perspectives from the Mongolian context, JOURNAL OF ADULT AND CONTINUING EDUCATION 28: (1) pp. 184-207.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Dorner Helga, Belic Jelena: From an individual to an institution: observations about the evolutionary nature of conversations, International Journal for Academic Development 26: (3) pp. 210-223.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2020

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: The use of audio diaries to support reflective mentoring practice in Hungarian teacher training, INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTORING AND COACHING IN EDUCATION 9: (3) pp. 257-277.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2020

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Rebuilding faculty capacities in higher education: An alternative for relational mentoring, INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL 1: pp. 1-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2018

Dorner Helga: Exploring students’ conceptions of internationalised learning: experiences from international online collaborative seminars, INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL 55: (3) pp. 304-313.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
URL 
2017

Dorner Helga, Kumar Swapna: Pre- and inservice teacher satisfaction with online collaborative mentoring for technology integration: Applying the Kano quality attributes, Online Learning Journal 21: (4) pp. 283-301.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
URL 
2016

Dorner Helga, Swapna Kumar: Online Collaborative Mentoring for Technology Integration in Pre-Service Teacher Education, TECHTRENDS 60: (1) pp. 48-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 43
nyelv: angol
URL 
2012

Dorner H: Effects of Online Mentoring in Computer-Supported Collaborative Learning Environments: Mentor Presence and Cognitive Engagement, AMERICAN JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION 26: (3) pp. 157-171.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
URL 
2010

Dorner H, Kárpáti A: Mentoring for innovation: key factors affecting participant satisfaction in the process of collaborative knowledge construction in teacher training, JOURNAL OF ASYNCHRONOUS LEARNING NETWORKS 14: (4) pp. 63-77.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:144 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
121
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
120
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
283


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )