|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. IV. 01. Közlemények |
2014
adattárból, 2017. IX. 15. |
Schaffhauser Franz: A konduktív pedagógia nevelésfilozófiai alapjairól, In: Szerk.: Costantino D Breakpoints and Bridges: Punti di rottura e ponti di Pedagogia Umana. Trento: Edizioni Centro Studi Erickson, 2014. pp. 81-87. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2017. IX. 15. |
Schaffhauser Franz: Prinzipien zur Pädagogik der Inklusion, In: Szerk.: Costantino D Breakpoints and Bridges: Punti di rottura e ponti di Pedagogia Umana. Trento: Edizioni Centro Studi Erickson, 2014. pp. 21-45. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német
|
2014
adattárból, 2017. IX. 15. |
Schaffhauser Franz: On the educational-philosophical Foundations of Conductive Education, In: Szerk.: Costantino D Breakpoints and Bridges: Punti di rottura e ponti di Pedagogia Umana. Trento: Edizioni Centro Studi Erickson, 2014. pp. 89-94. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2011
adattárból, 2017. IX. 15. |
Bábosik István, Borosán Lívia, Hunyady Györgyné, M Nádasi Mária, Schaffhauser Ferenc : Pedagógia az iskolában. A szociális életképesség megalapozása., Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 352 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2017. IX. 15. |
Schaffhauser Franz: Az iskolafunkciók, iskolastruktúrák átalakulása a 21. század elején, In: Szerk.: Tölgyesi József A modern pedagógia új dimenziói: Konferencia Bábosik István professzor 70. születésnapja tiszteletére.. Székesfehérvár: Kodolányi János Főiskola (KJF), 2011. pp. 181-195. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2006
adattárból, 2017. IX. 15. |
Schaffhauser Franz: Értékpedagógia és mai nevelésvalóság, In: Szerk.: Bábosik István Az iskola optimalizálása - a struktúra változtatása nélkül: Professzorok az Európai Magyarországért PEM Tanulmányok-IV.. Budapest: Urbis Kiadó, 2006. pp. 97-115. (Valóság-Térkép; 4.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2005
adattárból, 2017. IX. 15. |
Schaffhauser Franz: Viktor Frankl és Carl Rogers : Az értelem- és a kliensközpontú terápiák különbsége és hasonlósága, In: Szerk.: Sárkány Péter Az értelemkérdés sodrában: Viktor Frankl születésének centenáriumán. Budapest: Jel Kiadó, 2005. pp. 86-98. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2003
adattárból, 2017. IX. 15. |
Schaffhauser Franz: Schultheorien und Schulstrukturen. Die Veränderung der Funktionen der Schule und die Umgestaltung der Schulstrukturen zu Beginn des 21. Jahrhunderts, In: Szerk.: Bábosik István, Szerk.: Richard Olechowski Lehren - Lernen - Prüfen. Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag, 2003. pp. 11-28. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: német
|
2000
adattárból, 2017. IX. 15. |
Schaffhauser Franz : A nevelés alanyi feltételei, Budapest: Telosz Kiadó, 174 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
1997
adattárból, 2017. IX. 15. |
Schaffhauser Franz: Nevelési céltípusok a XX. századi pedagógiában, In: Szerk.: Bábosik István A modern nevelés elmélete. Budapest: Telosz Kiadó, 1997. pp. 43-62. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 10 |
|
|
|
|
|