Print preview personal data approved: 2024. I. 05. Publications |
2023
from data base, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes, Orosz Gábor: Adult-focused Sharenting Does not Pay Out: Sharenting in Sponsored Posts Elicits Negative Ethical Attitudes if the Product is Adult-related, but not When it is Child-related, JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATIONS type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2023
from data base, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes, Zsila Ágnes, Orosz Gábor: Non-green influencers promoting sustainable consumption: Dynamic norms enhance the credibility of authentic pro-environmental posts, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 14: 1112762 type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2023
from data base, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes, Gáti Mirkó: Digital marketing adoption of microenterprises in a technology acceptance approach, MANAGEMENT AND MARKETING 18: (2) pp. 127-144. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2023
from data base, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes, Varga Renáta: A termék-influenszer összeillés és a szponzorált tartalom jelölésének együttes hatása a környezettudatos szponzorált posztok értékelésére, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2022
from data base, 2024. I. 05. |
Hódi Boglárka, Barkász Dominika Anna, Buvár Ágnes: “Mindegy, mit reklámoz; lényeg, hogy szeretem”, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 56: (EMOK Különszám) pp. 7-17. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2022
from data base, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes, Szilágyi Sára Franciska, Balogh Eszter, Zsila Ágnes: COVID-19 messages in sponsored social media posts: The positive impact of influencer-brand fit and prior parasocial interaction, PLOS ONE 17: (10) p. e0276143. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2021
from data base, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes: Reklám és meggyőzési tudatosság, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (2021/1. szám) pp. 83-93. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes, Orosz Gábor: “Branded, biased and it wants to sell a product”, INTERNATIONAL JOURNAL OF ADVERTISING 39: (1) pp. 32-50. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: English URL |
2019
from data base, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes: A tipikus reklámok reprezentációjának hatása a szponzorált tartalmak felismerésére és értékelésére, MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT 20: (2) pp. 47-59. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian Full text |
2018
from data base, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes: #Reklám, #hirdetés, #fizetett tartalom: A reklámfelismerés szerepe a reklámmal kapcsolatos attitűdök aktiválásában szponzorált tartalmak esetén, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 52: (3-4) pp. 33-44. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: Hungarian URL |
| Number of independent citations to these publications: | 8 |
|
|