 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VIII. 23. Közlemények |
2023
 adattárból, 2023. VIII. 23. |
Ebrahimi Pejman, Khajeheian Datis, Soleimani Maryam, Gholampour Abbas, Fekete-Farkas Maria: User engagement in social network platforms: what key strategic factors determine online consumer purchase behaviour?, ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA 36: (1) pp. 2656-2687. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. VIII. 23. |
Nekmahmud Md., Ramkissoon Haywantee, Fekete-Farkas Maria: Green purchase and sustainable consumption: A comparative study between European and non-European tourists, TOURISM MANAGEMENT PERSPECTIVES 43: 100980 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 28 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. VIII. 23. |
Eva Gorgenyi-Hegyes, Robert Jeyakumar Nathan, Maria Fekete-Farkas: Workplace Health Promotion, Employee Wellbeing and Loyalty during Covid-19 Pandemic—Large Scale Empirical Evidence from Hungary, ECONOMIES 9: (2) 55 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 62 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. VIII. 23. |
Ben Abdallah Marwa, Fekete Farkas Maria, Lakner Zoltan: Analysis of meat price volatility and volatility spillovers in Finland, AGRICULTURAL ECONOMICS-ZEMEDELSKA EKONOMIKA 66: (2) pp. 84-91. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. VIII. 23. |
Nathan Robert Jeyakumar, Victor Vijay, Tan Melanie, Fekete-Farkas Maria: Tourists’ use of Airbnb app for visiting a historical city, INFORMATION TECHNOLOGY AND TOURISM 22: (2) pp. 217-242. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 31 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2023. VIII. 23. |
Amir Vafaei Seyyed, Azmoon Iman, Fekete-Farkas Maria: The Impact of Perceived Sustainable Marketing Policies on Green Customer Satisfaction, POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES 19: (1) pp. 475-491. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 27 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. VIII. 23. |
Vijay Victor, Thoppan Jose Joy, Nathan Robert Jeyakumar, Farkas Fekete Maria: Factors Influencing Consumer Behavior and Prospective Purchase Decisions in a Dynamic Pricing Environment: An Exploratory Factor Analysis Approach, SOCIAL SCIENCES (BASEL) 7: (9) 153 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 62 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2023. VIII. 23. |
Oláh Judit, Karmazin György, Farkasné Fekete Mária, Popp József: An examination of trust as a strategical factor of success in logistical firms, BUSINESS: THEORY AND PRACTICE / VERSLAS: TEORIJA IR PRAKTIKA 18: (1) pp. 171-177. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 29 nyelv: angol URL |
2011
 adattárból, 2023. VIII. 23. |
Maria Fekete Farkas, Gabor Torok: Knowledge workers, competencies, virtuality and management, POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES 4: (2) pp. 67-77. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 34 nyelv: angol URL |
2006
 adattárból, 2023. VIII. 23. |
J Abildtrup, E Audsley, M Fekete-Farkas, C Giupponi, M Gylling, P Rosato, M Rounsevell: Socio-economic scenario development for the assessment of climate change impacts on agricultural land use: a pairwise comparison approach, ENVIRONMENTAL SCIENCE & POLICY 9: (2) pp. 101-115. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 171 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 456  |
|
|
|
|
|