Inántsy Pap Ágnes: Az egyházi oktatási intézmények megváltozott szerepe a hátrányos helyzetű régiókban, In: Szerk.: Torgyik Judit Százarcú pedagógia. Komárno: International Research Institute, 2015. pp. 135-140. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2015
adattárból, 2016. IV. 14.
Inántsy-Pap Ágnes: Greek Catholic Schools' Added Values in the most Distadvantegous Micro-regions of Hungary, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Case Studies from the Education. Komárno: International Research Institute, 2015. pp. 25-32. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
2015
adattárból, 2016. IV. 14.
Inántsy-Pap Ágnes: Elméleti megközelítés a társadalmi felelősség kérdésének vizsgálatához a Görögkatolikus Egyház által fenntartott oktatási rendszerben, In: Szerk.: Kerekes Benedek A VIII. Nyíregyházi Doktorandusz (PhD/DLA) Konferencia előadásainak közleménye: 2014. november 21.. Nyíregyháza: Nyíregyházi Főiskola, 2015. pp. 115-126. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
2015
adattárból, 2016. IV. 14.
Ágnes Inántsy-Pap, Laura Morvai: “Sowing Seeds” and Its Efficiency. Case Study about the Tanoda Programme of the Greek Catholic Church in the Huszár District in Nyíregyháza (Hungary), ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE SOCIAL ANALYSIS 5: (2) dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2015
adattárból, 2016. IV. 14.
Pons, Xavier: A PISA-felmérés a Parlamentben [Inántsy Ágnes (ford.)]; , EDUCATIO 24: (2) dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2014
adattárból, 2016. IV. 14.
Ágnes Inántsy Pap: The Mission of Greek Catholic Achools in the most Distadvantegous Micro-regions, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Some Current Issues in Pedagogy. Komárno: International Research Institute, 2014. p. 120. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
2014
adattárból, 2016. IV. 14.
Inántsy-Pap Ágnes: Hátránykompenzáció és értékteremtés a katolikus iskolák küldetésében, In: Szerk.: Stark Gabriella, Szerk.: Baranyai Tünde, Szerk.: Szabó-Thalmeiner Noémi, Szerk.: Végh Balázs Béla Határon innen és határon túl: A magyar nyelvű óvodapedagógus- és tanítóképzés időszerű kérdései. Csíkszereda: Státus Kiadó, 2014. pp. 206-215. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2014
adattárból, 2016. IV. 14.
Inántsy-Pap Ágnes: A hátrányos szociokulturális környezet, a motiváció és a sikeres nyelvelsajátítás összefüggéseinek vizsgálata, In: Szerk.: Szikura József, Szerk.: Keresztény István, Szerk.: Bacsó Róbert, Szerk.: Iváncsó Ernő LIMES: A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. Ungvár: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2014. pp. 39-43. (1.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).