Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
név Inántsy-Pap Ágnes
intézmény neve Debreceni Egyetem
doktori iskola DE Humán Tudományok Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Pusztai Gabriella
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2014
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2017/08
a fokozatszerzés éve 2019
diszertáció Doi/handle elérés (értekezés, tézisek)
a védés adatai védés
Közlemények
2015

Inántsy Pap Ágnes: Az egyházi oktatási intézmények megváltozott szerepe a hátrányos helyzetű régiókban, In: Szerk.: Torgyik Judit Százarcú pedagógia. Komárno: International Research Institute, 2015. pp. 135-140.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Inántsy-Pap Ágnes: Greek Catholic Schools' Added Values in the most Distadvantegous Micro-regions of Hungary, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Case Studies from the Education. Komárno: International Research Institute, 2015. pp. 25-32.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Inántsy-Pap Ágnes: Elméleti megközelítés a társadalmi felelősség kérdésének vizsgálatához a Görögkatolikus Egyház által fenntartott oktatási rendszerben, In: Szerk.: Kerekes Benedek A VIII. Nyíregyházi Doktorandusz (PhD/DLA) Konferencia előadásainak közleménye: 2014. november 21.. Nyíregyháza: Nyíregyházi Főiskola, 2015. pp. 115-126.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2015

Ágnes Inántsy-Pap, Laura Morvai: “Sowing Seeds” and Its Efficiency. Case Study about the Tanoda Programme of the Greek Catholic Church in the Huszár District in Nyíregyháza (Hungary), ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE SOCIAL ANALYSIS 5: (2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2015

Pons, Xavier: A PISA-felmérés a Parlamentben [Inántsy Ágnes (ford.)]; , EDUCATIO 24: (2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Ágnes Inántsy Pap: The Mission of Greek Catholic Achools in the most Distadvantegous Micro-regions, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Some Current Issues in Pedagogy. Komárno: International Research Institute, 2014. p. 120.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Inántsy-Pap Ágnes: Hátránykompenzáció és értékteremtés a katolikus iskolák küldetésében, In: Szerk.: Stark Gabriella, Szerk.: Baranyai Tünde, Szerk.: Szabó-Thalmeiner Noémi, Szerk.: Végh Balázs Béla Határon innen és határon túl: A magyar nyelvű óvodapedagógus- és tanítóképzés időszerű kérdései. Csíkszereda: Státus Kiadó, 2014. pp. 206-215.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Inántsy-Pap Ágnes: A hátrányos szociokulturális környezet, a motiváció és a sikeres nyelvelsajátítás összefüggéseinek vizsgálata, In: Szerk.: Szikura József, Szerk.: Keresztény István, Szerk.: Bacsó Róbert, Szerk.: Iváncsó Ernő LIMES: A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. Ungvár: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2014. pp. 39-43. (1.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )