Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2022. IV. 20. Publications |
2019
from data base, 2022. IV. 20. |
Pusztai G., Kovacs K., Markos V., Demeter-Karaszi Z., Eniko M: Civic engagement and the resources of persistent students and the reasons of dropout in higher education, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 9: (2) pp. 270-287. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
2019
from data base, 2022. IV. 20. |
Pusztai Gabriella, Kovács Klára, Markos Valéria: Lemorzsolódó és perzisztens felsőoktatási hallgatók civil aktivitása, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban, 2018, L'Harmattan Kiadó (2019) pp. 262-280. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 3 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2022. IV. 20. |
Markos Valéria: A fogadószervezetek koordinátorainak tapasztalatai az iskolai közösségi szolgálatról, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (3-4) p. 12. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2022. IV. 20. |
Fényes Hajnalka, Markos Valéria, Pusztai Gabriella: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései, METSZETEK - TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 7: (3) pp. 141-156. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2022. IV. 20. |
R. Fedor Anita, Engler Ágnes, Markos Valéria: Fiatalok életcéljai és munkavállalási tervei egy kelet-magyarországi vizsgálat tükrében, ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 9: (26) pp. 5-20. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 8 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2022. IV. 20. |
Markos Valéria: Az önkéntes és fizetett munkát végző hallgatók családi hátterének és munkaérték preferenciáinak viszgálata, PEDACTA 8: (2) pp. 1-16. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2018. VI. 14. |
Márton Bodó, Valéria Markos, József Mézes , Tünde Sárosi, Mihály Szalóki: School community service as perceived by student in grades 9 and 12, In: Szerk.: Fehérvári Anikó SCHOOL, DEVELOPMENT, EQUITY. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2018. pp. 53-64. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
|
2017
from data base, 2018. VI. 14. |
Bocsi Veronika, Fényes Hajnalka, Markos Valéria: Motives of volunteering and values of work among higher education students, CITIZENSHIP SOCIAL AND ECONOMICS EDUCATION 16: (2) pp. 117-131. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: English DOI |
2017
from data base, 2018. VI. 14. |
Markos Valéria: A felsőoktatási hallgatók önkéntességtípusai, EDUCATIO 26: (1) pp. 113-120. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian DOI |
2017
from data base, 2018. VI. 11. |
Bodó Márton, Markos Valéria, Mézes József, Sárosi Tünde, Szalóki Mihály: Az Iskolai Közösségi Szolgálat a 9. és 12. évfolyamos diákok véleménye tükrében, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 67: (9-10) pp. 41-71. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
| Number of independent citations to these publications: | 19 |
|
|