Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. VII. 05. Közlemények |
2021
adattárból, 2022. VII. 05. |
Gabriella Pusztai, Katinka Bacskai, Laura Morvai: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary, RELIGIONS 12: (10) 805 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. VII. 05. |
Pusztai Gabriella, Morvai Laura, Bacskai Katinka, Hornyák Ágnes: Characteristics of Teaching Community Capital - Focus on Teachers in Reformed Public Education Institutions, CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 2: (2) pp. 48-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. VII. 05. |
Morvai Laura, Novák Ildikó: Foreign language learning attitude of Hungarian Higher Education students, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 9: (2) pp. 303-317. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2022. VII. 05. |
Morvai Laura: Ora et labora? Egyházi középiskolások eredményessége a 2010 utáni szektorbővülést követően, Debreceni Egyetem dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2022. VII. 05. |
Pusztai G, Morvai L, Bacskai K: Bővülés után, egységesülés előtt, In: Pompor, Zoltán (szerk.) Alapvetés, Magyarországi Református Egyház (2017) pp. 220-255. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2022. VII. 05. |
Novák Ildikó, Morvai Laura: Fiatalok nyelvtanulásának életkori és társadalmi összefüggései, PEDACTA 7: (1) pp. 47-58. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2022. VII. 05. |
Morvai Laura: The effectiveness of protestant high school students in the light of the Hungarian National Competence Measure 2014 Database, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 7: (Supplement 2) pp. 252-268. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2022. VII. 05. |
Engler Ágnes, Joó Orsolya, Kovács Katalin, Morvai Laura: A családszerkezet és az iskolai eredményesség összefüggései, In: Földvári, Mónika; Tomposné, Hakkel Tünde (szerk.) Riport a családokról, Család-, Ifjúság- és Népesedéspolitikai Intézet; L'Harmattan Kiadó (2016) pp. 457-479. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2022. VII. 05. |
Bocsi Veronika, Morvai Laura, Csokai Anita: An Analysis of Teacher Education Students' Child-Rearing Values in a Cross-Border Area, In: Pusztai, Gabriella; Ceglédi, Tímea; Hegyesi, Zsolt (szerk.) Professional Calling in Higher Education, Új Mandátum Könyvkiadó (2015) pp. 117-128. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2022. VII. 05. |
Morvai Laura: Fiatalok továbbtanulással kapcsolatos döntéseinek területi különbségei, In: Pusztai, Gabriella; Kovács, Klára (szerk.) Ki eredményes a felsőoktatásban?, Partium Press; Új Mandátum Könyvkiadó (2015) pp. 42-54. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 10 |
|
|