Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. II. 21. Közlemények |
2021
 adattárból, 2022. II. 21. |
Borbáth Katalin, Horváth H. Attila: A tanulói jóllét és a pedagógus/nők/ foglalkozási és pszichológiai jóllétének kapcsolódásai, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 9: (3) pp. 104-114. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
 adattárból, 2022. II. 21. |
Horváth H. Attila, Borbáth Katalin: A tanulók és a pedagógusok jóllétének összefüggései, In: Fodor, Richárd; Karain-Gombocz, Orsolya; Miklós, Ágnes Kata (szerk.) Pedagógiai változások – a változás pedagógiája III., Szaktudás Kiadó Ház (2021) pp. 327-334. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2021
 adattárból, 2022. II. 21. |
Horváth H. Attila: Rokonai Lajos Simon. Szocializációs közegek, informális tanulási színterek élete első felében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 9: (4) pp. 96-124. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2022. II. 21. |
Horváth H. Attila: A possible model for the interpretation of informal learning, Pedagogia Oggi 17: (2) pp. 28-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. II. 21. |
Horváth H. Attila: Egy-két gondolat a személyes visszaemlékezésekről mint forrásokról, In: Baska, Gabriella; Hegedűs, Judit; Szabó, Zoltán András (szerk.) Visszhangzó századok, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2019) pp. 100-107. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2011
 adattárból, 2022. II. 21. |
Horváth H Attila: Informális tanulás, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 18 nyelv: magyar
|
2011
 adattárból, 2022. II. 21. |
Horváth H Attila: Informális tanulás az Aranycsapat korában, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2000
 adattárból, 2022. II. 21. |
Szekszárdi Júlia, Horváth H Attila, Buda Marianna, Simonfalvi Ildikó: A serdülők erkölcsi szocializációja. (Útkeresés a labirintusban), MAGYAR PEDAGÓGIA 100: (4) pp. 473-498. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar
|
1991
 adattárból, 2022. II. 21. |
Horváth H Attila: A nemzetközi Freinet-mozgalom és magyarországi lehetőségei, In: Lukács, Péter (szerk.) Alternatív iskolák, alternatív pedagógiák Magyarországon, Edukáció Kft. (1991) pp. 29-33. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar
|
1990
 adattárból, 2022. II. 21. |
Horváth H Attila: Öröm az iskolában, In: Ballangó, Jánosné; Galambos, Rita; Horváth, H. Attila; Staudinger, Beáta (szerk.) Freinet-vel könnyebb, Vitéz János Tanítóképző Főiskola (1990) pp. 160-168. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 23 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 82  |
|
|