Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. VII. 11. Közlemények |
2019
 adattárból, 2022. VII. 11. |
Jámbori Szilvia, Kőrössy Judit, Szabó Éva: A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában, MAGYAR PEDAGÓGIA 119: (1) pp. 75-94. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2022. VII. 11. |
Jámbori Szilvia, Kőrössy Judit: A szándékos önszabályozás jelentősége serdülő és fiatal felnőttkorban a társas támogatás, az identitásállapotok és a reziliencia tükrében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 19: (3) pp. 33-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2022. VII. 11. |
Bohner-Beke Aliz, Jambori Szilvia, Vass Livia, Kranicz Janos, Vegh Veronika, Pusztafalvi Henriette: A retrospective study on health-related quality of life in congenital clubfoot (with patient-reported outcomes), PAEDIATRIA CROATICA 63: (1) pp. 11-16. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. VII. 11. |
Jámbori Szilvia, Fejes József Balázs, Gál Zita, Kasik László, Szabó Hangya Lilla, Nagy Krisztina: Célok, tervek és tanulási stratégiák serdülők és fiatal felnőttek körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (6) pp. 18-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2022. VII. 11. |
Gál Zita, Kasik László, Jámbori Szilvia, Fejes József Balázs, Nagy Krisztina: A problémamegoldás kapcsolata az élettel való elégedettséggel és az iskolai jólléttel – középiskolások és egyetemisták longitudinális vizsgálata, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban, 2018, L'Harmattan Kiadó (2019) pp. 158-172. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2016
 adattárból, 2017. III. 24. |
Jámbori Szilvia, Horváth M. Tünde, Harsányi Szabolcs Gergő: Az internetes kapcsolatokban való nyitottság összefüggése az észlelt társas támasszal és az énhatékonysággal, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 2: pp. 19-36. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar DOI |
2016
 adattárból, 2017. III. 24. |
Leist Balogh Brigitta, Jámbori Szilvia: A kapunyitási pánik vizsgálata a megküzdési módok és a szorongás függvényében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 16: (2) pp. 69-90. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2010
 adattárból, 2017. III. 24. |
Nemeth D, Janacsek K, Balogh V, Londe Z, Mingesz R, Fazekas M, Jambori Sz, Danyi I, Vetro A: Learning in autism: Implicitly superb, PLOS ONE 5: (7) Paper N°e11731. p. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 40 nyelv: angol DOI |
2007
 adattárból, 2017. III. 24. |
Jámbori Szilvia : Hogyan tervezik a serdülők a jövőjüket?, Szeged: SZEK JGYF Kiadó, 182 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2003
 adattárból, 2017. III. 24. |
Jámbori Szilvia, Sallay Hedvig: Changes in parental education and their impact on future orientation in adolescence and young adulthood, REVIEW OF PSYCHOLOGY: INTERNATIONAL JOURNAL OF CROATIAN PSYCHOLOGICAL ASSOCIATION 10: (2) pp. 131-140. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 61  |
|
|