Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 20.
Személyes adatok
Molnár Gyöngyvér
név Molnár Gyöngyvér
intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
Egyetemi Doktori Tanács
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
(tudományági) Habilitációs Bizottság
Doktori Iskola Tanácsa (elnök)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 97%
SzTE NTDI-SZTE (tudományági) Habilitációs Bizottság 1%
SzTE NTDI-SZTE Doktori Iskola Tanácsa (elnök) 1%
SzTE Egyetemi Doktori Tanács 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím gymolnaredpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-000/3284
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE PPK
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve SZTE
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2017
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1999 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 20.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 12.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Alrababah Saleh Ahmad PhD 2022  NTDI-SZTE
Mousa Mojahed PhD 2020  NTDI-SZTE
(50%) Tóth Alisa PhD 2020  NTDI-SZTE
Nagy Gyula PhD 2019  NTDI-SZTE
Wu Hao PhD 2019  NTDI-SZTE
Pásztor-Kovács Anita PhD 2018  NTDI-SZTE
Tongori Ágota PhD 2018  NTDI-SZTE
Hülber László PhD 2016  NTDI-SZTE
Szili Katalin PhD 2016  NTDI-SZTE
Magyar Andrea PhD 2015  NTDI-SZTE
Tóth Krisztina PhD 2015  NTDI-SZTE
Dancsó Tünde PhD 2009  NTDI-SZTE

abszolutóriumot szerzett:
Ökördi Réka (PhD) 2023/08  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Langat Gilbert Cheruiyot (PhD) (2027/08)  NTDI-SZTE
Rahmanu I Wayan Eka Dian (PhD) (2027/08)  NTDI-SZTE
Munkácsy Balázs (PhD) (2026/08)  NTDI-SZTE
Salim Rizvika Rahmita (PhD) (2026/08)  NTDI-SZTE
Pluhár Zsuzsa (PhD) (2025/08)  NTDI-SZTE
Urbán Csilla (PhD) (2025/08)  NTDI-SZTE
Csányi Róbert (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
Kocsis Ádám (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Digitális technológiák az oktatásban, technológiaalapú tesztelés és fejlesztés, gondolkodási képességek fejlődése és fejlesztése
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Molnár Gyöngyvér, Hermann Zoltán: Short- and long-term effects of COVID-related kindergarten and school closures on first- to eighth-grade students’ school readiness skills and mathematics, reading and science learning, LEARNING AND INSTRUCTION 83: 101706
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
URL 
2022

Molnár Gyöngyvér, Alrababah Saleh Ahmad, Greiff Samuel: How we explore, interpret, and solve complex problems: A cross-national study of problem-solving processes, HELIYON 8: (1) e08775
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2021

Nuutila Katariina, Tapola Anna, Tuominen Heta, Molnár Gyöngyvér, Niemivirta Markku: Mutual relationships between the levels of and changes in interest, self-efficacy, and perceived difficulty during task engagement, LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION 92: 102090
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: angol
URL 
2019

Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 10: 1368
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
URL 
2019

Benő Csapó, Gyöngyvér Molnár: Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 10: 1522
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 72
nyelv: angol
URL 
2018

Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: The efficacy and development of students' problem-solving strategies during compulsory schooling: Logfile analyses, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 302
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: angol
URL 
2018

Samuel Greiff, Gyöngyvér Molnár, Romain Martin, Johannes Zimmermann, Benő Csapó: Students' exploration strategies in computer-simulated complex problem environments: A latent class approach, COMPUTERS & EDUCATION 126: pp. 248-263.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: angol
URL 
2014

Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér, Nagy József: Computer-Based Assessment of School Readiness and Early Reasoning, JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 106: (3) pp. 639-650.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 64
nyelv: angol
URL 
2013

Greiff S, Wüstenberg S, Molnár Gy, Fischer A, Funke J, Csapó B: Complex Problem Solving in Educational Contexts – Something beyond g: Concept, Assessment, Measurement Invariance, and Construct Validity, JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 105: (2) pp. 364-379.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 90
nyelv: angol
URL 
2013

Gyöngyvér Molnár, Samuel Greiff, Benő Csapó: Inductive reasoning, domain specific and complex problem solving: relations and development, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 9: pp. 35-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 93
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:406 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
395
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
386
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
8
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
42 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
130
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
45
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1905


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )