Dörnyei Otília, Pethő Beáta, Tarján Tamás: Preferenciastabilitás, In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing, Selye János Egyetem (2018) pp. 141-147. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
2018
from data base, 2019. V. 22.
Veres Zoltán, Tarján Tamás, Pethő Beáta: IN-STORE DECISION TIME VERSUS PRODUCT CATEGORY, INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT AND APPLIED SCIENCE 4: (4) pp. 42-44. type of document: Journal paper/Article language: English
2017
from data base, 2019. V. 22.
Pethő Beáta, Veres Zoltán, Bátor Attila, Tarján Tamás: Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kivételes instore szemkamera segítségével, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (EMOK különszám) pp. 28-37. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2017
from data base, 2019. V. 22.
Pethő Beáta: Egy eye tracking vizsgálat tapasztalatai, TRADE MAGAZIN: A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁRÓL ŰZLETI DÖNTÉSHOZÓK RÉSZÉRE XII: (4) pp. 112-113. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2016
from data base, 2019. V. 22.
Pethő Beáta, Veres Zoltán, Bátor Attila, Tarján Tamás: Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes instore kutatása szemkamera segítségével, In: Fehér, András; Kiss, Virág Ágnes; Soós, Mihály; Szakály, Zoltán (szerk.) EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2016) pp. 137-144. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
2016
from data base, 2019. V. 22.
Beata Pethő: Involvement of Students in Experimental In-store Research Projects, EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL 12: (APRIL 2016 /SPECIAL/ EDITION) pp. 133-138. type of document: Journal paper/Article language: English URL
2015
from data base, 2019. V. 22.
Bátor Attila, Lógó Emma, Pethő Beáta, Topa Szabina, Veres Zoltán: Élelmiszeripari termékekre vonatkozó eladáshelyi kihelyezések hatékonyságának felmérésére alkalmas módszertan fejlesztése egy közepes méretű élelmiszerboltban, In: Bíró-Szigeti, Szilvia; Petruska, Ildikó; Szalkai, Zsuzsanna; Kovács, István; Magyar, Mária (szerk.) Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete, Budapesti Műszaki Egyetem (2015) pp. 102-111. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
number of scientific publications:
monographs and professional books:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.