Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XII. 09. Közlemények |
2020
 adattárból, 2020. XII. 09. |
Surányi Balázs, Pintér Lilla: The Acquisition of Prosodic Focus-Identification: The Role of Variation in Focus-Marking, In: M. Brown, Megan; Kohut, Alexandra (szerk.) Proceedings of the 44th annual Boston University Conference on Language Development, Cascadilla Press (2020) pp. 648-661. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2020. XII. 09. |
Pintér Lilla: Individuumszintű depiktív másodlagos predikátumok a magyarban, In: Kenesei, István (főszerk.); Dékány, Éva; Halm, Tamás; Surányi, Balázs (szerk.) Általános nyelvészeti tanulmányok XXXII., Akadémiai Kiadó (2020) pp. 329-340. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2020. XII. 09. |
Pintér Lilla: The acquisition of asserted, presupposed, and pragmatically implied exhaustivity in Hungarian, ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 65: (2-3) pp. 353-383. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2020. XII. 09. |
Pintér Lilla: Preschoolers’ interpretation of the focus particle csak ‘only’ in Hungarian, In: Kate, Bellamy; Elena, Karvovskaya; Martin, Kohlberger; George, Saad (szerk.) ConSOLE XXIII: Proceedings of the 23rd Conference of the Student Organization of Linguistics in Europe, Leiden University Press (2016) pp. 200-220. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2020. XII. 09. |
É. Kiss Katalin, Pintér Lilla: Identificational focus revisited: The issue of exhaustivity, In: Ross, Burkholder; Carlos, Cisneros-Juarez; Emily, R. Coppess; Julian, Grove; Emily, A. Hanink; Hilary, McMahan; Cherry, Meyer; Natalia, Pavlou; Özge, Sarigül; Adam, Roth Singerman; Anqi, Zhang (szerk.) CLS 50: Proceedings of the fiftieth annual meeting of the Chicago Linguistic Society, Chicago Linguistic Society (2016) pp. 125-144. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2016
 adattárból, 2020. XII. 09. |
Pintér Lilla: A magyar szerkezeti fókusz kimerítő értelmezésének kísérletes vizsgálata, In: Balázs, József; Bojtos, Anita; Paár, Tamás; Tompa, Zsófia; Turi, Gergő; Vadász, Noémi (szerk.) STUDIA VARIA, Pázmány Péter Katolikus Egyetem BTK (2016) pp. 191-212. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2016
 adattárból, 2020. XII. 09. |
Pintér Lilla: A kontextuális tényezők szerepe a szerkezeti fókusz óvodáskori értelmezésében, NYELVTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 112: pp. 365-387. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2014
 adattárból, 2020. XII. 09. |
Gerőcs Mátyás, Pintér Lilla: How do Hungarian preschoolers interpret number words?, In: Kohlberger, Martin; Bellamy, Kate; Dutton, Eleanor (szerk.) ConSOLE XXI, Leiden University Press (2014) pp. 104-122. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2014
 adattárból, 2020. XII. 09. |
Gerőcs Mátyás, Pintér Lilla: Hogyan értik a magyar gyerekek a számneveket?, In: Gécseg, Zsuzsanna (szerk.) LingDok13 : Nyelvészdoktoranduszok dolgozatai, SZTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (2014) pp. 87-107. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2011
 adattárból, 2020. XII. 09. |
Pintér Lilla: Obviáció a magyar nyelvben, MAGYAR NYELVŐR 135. évf.: (1. szám) pp. 97-106. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar Teljes szöveg |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 9  |
|
|