Jász Erzsébet, Bujdosó Gyöngyi: Hallgatói vélemények a természettudományos tantárgyakról, In: Szerk.: Buda András, Szerk.: Kiss Endre Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása: A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata. Debrecen: Kiss Árpád Archivum Könyvtára; DE Neveléstudományok Intézete, 2016. pp. 148-157. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
2016
from data base, 2016. XI. 10.
Jász Erzsébet: A cigányság helyzete az oktatásban, In: Szerk.: Szilágyi Ferenc, Szerk.: Pénzes János Roma népesség Magyarország északkeleti határtérségében. Nagyvárad: Partium Kiadó, 2016. pp. 127-145. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
2016
from data base, 2016. XI. 10.
Erzsébet Jász, Magdolna Chrappán, Edina Malmos: "HOW DID SCIENCE LESSONS GO AT SCHOOL?”- INTRODUCING THE ANALYSIS OF UNIVERSITY STUDENT INTERVIEWS ON SCIENCE SUBJECTS, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres EDULEARN16 Proceedings. Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. pp. 0283-0292. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: English
2016
from data base, 2016. XI. 10.
Edina Malmos, Magdolna Chrappán, Erzsébet Jász: WHAT IS HAPPENING TO SCIENCE SUBJECTS IN PUBLIC EDUCATION? – UNIVERSITY STUDENTS’ OPINION ABOUT TEACHING SCIENCE, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres EDULEARN16 Proceedings. Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. pp. 9105-9115. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: English
2015
from data base, 2016. XI. 10.
Jász Erzsébet, Dézsi Gyula: Debrecen oktatásföldrajzi szerepe, különös tekintettel a megyei szakképzési rendszerre, In: Szerk.: M Császár Zsuzsanna Oktatásföldrajzi vizsgálatok. Pécs: Kontraszt Plusz Kft., 2015. pp. 81-100. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
number of scientific publications:
monographs and professional books:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.
Research
research area
szakképzés, földrajzoktatás, természettudományos tantárgyak (to be translated)
research field in which current research is conducted