Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2020. I. 20. Publications |
2017
from data base, 2018. I. 17. |
Szakály Z, Polereczki Zs: Táplálkozás genomika és személyre szabott táplálkozás, In: Szerk.: Szakály Z Élelmiszer-marketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2017. pp. 494-502. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2017
from data base, 2018. I. 17. |
Polereczki Zs: A marketingstratégiai tervezés összefüggései, In: Szerk.: Szakály Z Élelmiszer-marketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2017. pp. 175-189. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2017
from data base, 2018. I. 17. |
Kovács Bence, Szakály Zoltán, Kontor Enikő, Polereczki Zsolt: A piacorientáció kulturális és magatartási megközelítésének empirikus összehasonlító elemzése, JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 12: (4) pp. 159-174. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2017
from data base, 2018. I. 17. |
Polereczki Zs: Piacorientáció és vállalati teljesítmény a hazai élelmiszeripari KKV-szektorban, In: Szerk.: Szakály Z Élelmiszer-marketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2017. pp. 244-250. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2016
from data base, 2018. I. 17. |
SZAKÁLY ZOLTÁN, BALOGH PÉTER, CSATÁRINÉ DOGI ILONA, POLERECZKI ZSOLT: Fogyasztói etnocentrizmus vizsgálata Magyarországon – Ajánlások a magyar élelmiszer-gazdaság számára, GAZDÁLKODÁS 60: (2) pp. 153-174. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2016
from data base, 2018. I. 17. |
Polereczki Zs, Sz Vukoszávlyev, Véha M, Szakály Z: Market orientation of the Hungarian SMEs working in the meat processing and dairy industries, ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE 9: pp. 18-32. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English
|
2016
from data base, 2018. I. 17. |
Szakály Zoltán, Polereczki Zsolt, Kovács Sándor: Consumer attitudes toward genetic testing and personalised nutrition in Hungary, ACTA ALIMENTARIA HUNGARICA 45: (4) pp. 500-508. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2015
from data base, 2018. I. 17. |
SZENTE V, SZIGETI O, POLERECZKI ZS, VARGA Á, SZAKÁLY Z: Towards a new strategy for organic milk marketing in Hungary, ACTA ALIMENTARIA HUNGARICA 44: (1) pp. 32-38. type of document: Journal paper/Article language: English DOI |
2015
from data base, 2018. I. 17. |
Polereczki Zsolt: Neuromarketing – A fogyasztói magatartás vizsgálatának új lehetőségei, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2: (1) p. in press. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2012
from data base, 2018. I. 17. |
Polereczki Zsolt, Szakály Zoltán : Marketing Activity of Hungarian SMEs Working in the Food Industry, Saarbrücken: Lambert Academic Publishing (LAP), 236 p. type of document: Book/Monography language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 1 |
|
|