Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. XII. 30. Közlemények |
2021
 adattárból, 2022. XII. 30. |
Cserné Adermann Gizella: Van-e pedagógiája a távoktatásnak?, In: Németh, István Péter; András, István; Rajcsányi-Molnár, Mónika (szerk.) Fenntarthatósági terek, DUE Press; Partium Kiadó (2021) pp. 9-20. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
 adattárból, 2022. XII. 30. |
Bacsa-Bán Anetta, Cserné Adermann Gizella: They became masters of pedagogical measurement and evaluation, In: András, István; Rajcsányi-Molnár, Mónika (szerk.) East-West Cohesion IV., Čikoš Group (2020) pp. 187-202. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: Angol, Magyar
|
2020
 adattárból, 2022. XII. 30. |
Cserné Adermann Gizella: Távoktatás, CIVIL SZEMLE 17: (1. klsz) pp. 7-21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2019
 adattárból, 2022. XII. 30. |
Bajusz Klára, Cserné Adermann Gizella: Idősoktatás és szenior önkénteség, In: Fodorné, Tóth Krisztina; Németh, Balázs (szerk.) FELSŐOKTATÁSI INNOVÁCIÓK A TANULÁS KORÁBAN: A DIGITALIZÁCIÓ, KÉPESSÉGFEJLESZTÉS ÉS A HÁLÓZATOSODÁS KIHÍVÁSAI - TANULMÁNYKÖTET, MELLearN Egyesület (2019) pp. 123-136. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2022. XII. 30. |
Cserné Adermann Gizella, Ponyi László: Kultúrakutatás módszertani alapjai, Nemzeti Művelődési Intézet dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2008
 adattárból, 2022. XII. 30. |
Cserné Adermann Gizella: Tanulási stílusok és képzési stratégiák, In: Benedek, András; Koltai, Dénes; Szekeres, Tamás; Vass, László (szerk.) Andragógiai ismeretek: HEFOP 3.5.1., Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet (NSZFI) (2008) pp. 203-244. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2006
 adattárból, 2022. XII. 30. |
Cserné Adermann Gizella: A felnőttek tanulásának új, korszerű módszerei az élethosszig tartó tanulás aspektusából, In: Koltai, Dénes; Lada, László (szerk.) Az andragógia korszerű eszközeiről és módszereiről, Nemzeti Felnőttképzési Intézet (2006) pp. 85-104. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar
|
2002
 adattárból, 2022. XII. 30. |
Cserné Adermann Gizella: Andragógiai mérési, értékelési elvek és technikák, In: Mayer, József; Singer, Péter; Vedovatti, Anildo (szerk.) Kihívások és válaszok: új pályán az iskolarendszerű felnőttoktatás, Országos Közoktatási Intézet Felnőttoktatási és Kisebbségi Központ (2002) pp. 259-265. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar
|
2000
 adattárból, 2022. XII. 30. |
Cserné Adermann Gizella: Az önirányított tanulás, TUDÁSMENEDZSMENT 1: (1) pp. 4-10. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar Teljes szöveg |
1986
 adattárból, 2022. XII. 30. |
Cserné Adermann Gizella: Önmagát beteljesítő jóslat a pedagógiában, Tankönyvkiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 68  |
|
|