Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XII. 21.
Személyes adatok
név Garai-Takács Zsófia
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 30 838-9081
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága szociológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Leideni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2015 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Vekety Boglárka PhD 2023  NDI2-ELTE
(50%) Koncz Ádám PhD 2022  PDI1-ELTE
(50%) Metaferia Biruk Kebede PhD 2022  PDI1-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
(50%) Kassai Réka (PhD) 2022/08  PDI1-ELTE
(50%) Vekety Boglárka (PhD) 2021/08  NDI2-ELTE
(50%) Zimonyi Nóra (PhD) 2017/01  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Sibron Neng Daris Salamah Elmi Putri (PhD) (2026/08)  PDI1-ELTE
(50%) Patányi Anikó Lilla (PhD) (2025/08)  PDI1-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület kisgyermekkori kognitív fejlődés és fejlesztés, nyelvi fejlődés, írás-olvasás készségek fejlődése, végrehajtó múködések fejlődése, mesekönyvolvasás és elektronikus mesekönyvek, meditáció
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2020

Kovács Lilla Nóra, Takacs Zsofia K., Tóth Zsófia, Simon Evelin, Schmelowszky Ágoston, Kökönyei Gyöngyi: Rumination in major depressive and bipolar disorder – a meta-analysis, JOURNAL OF AFFECTIVE DISORDERS 276: pp. 1131-1141.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: angol
URL 
2020

Koncz Adam, Demetrovics Zsolt, Takacs Zsofia K.: Meditation interventions efficiently reduce cortisol levels of at-risk samples: a meta-analysis, HEALTH PSYCHOLOGY REVIEW
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Metaferia Biruk K., Futo Judit, Drew Raechel, Takacs Zsofia K.: Parents’ Beliefs About Play and the Purpose of Preschool Education, Preschoolers’ Home Activity and Executive Functions, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 11: p. 1.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Vekety Boglarka, Logemann H. N. Alexander, Takacs Zsofia K.: The effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood: A meta-analysis, INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT 10: OnlineFirst
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Sarı Burcu, Başal Handan Asûde, Takacs Zsofia K., Bus Adriana G.: A randomized controlled trial to test efficacy of digital enhancements of storybooks in support of narrative comprehension and word learning, JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 179: pp. 212-226.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2019

Kassai Reka, Futo Judit, Demetrovics Zsolt, Takacs Zsofia K.: A meta-analysis of the experimental evidence on the near- and far-transfer effects among children’s executive function skills., PSYCHOLOGICAL BULLETIN 145: (2) pp. 165-188.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 33
nyelv: angol
URL 
2019

Takacs Zsofia K., Kassai Reka: The efficacy of different interventions to foster children’s executive function skills: A series of meta-analyses., PSYCHOLOGICAL BULLETIN 145: (7) pp. 653-697.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: angol
URL 
2018

Takacs Zsofia Katalin, Bus Adriana: How pictures in picture storybooks support young children’s story comprehension: An eye-tracking experiment, JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 174: pp. 1-12.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2015

Takacs Zsofia K, Swart Elise K, Bus Adriana G: Benefits and Pitfalls of Multimedia and Interactive Features in Technology-Enhanced Storybooks A Meta-Analysis, REVIEW OF EDUCATIONAL RESEARCH 85: (4) pp. 698-739.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 186
nyelv: angol
URL 
2015

Bus AG, Takacs ZK, Kegel CAT: Affordances and limitations of electronic storybooks for young children's emergent literacy, DEVELOPMENTAL REVIEW 35: pp. 79-97.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 146
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:403 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
2
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
80
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1131

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )