Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. X. 25. Közlemények |
2018
 adattárból, 2020. X. 24. |
Józsa K, Török B, Stevenson C: Preschool and kindergarten in Hungary and the United States: A comparison within transnational development policy, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT 62: pp. 88-95. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2020. X. 24. |
Török Balázs: Az iskola oktatási és társadalmi pozíciója változását befolyásoló tényezők, In: Szemerszki, Marianna (szerk.) Hátrányos helyzet és iskolai eredményesség, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2016) pp. 179-196. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2020. X. 24. |
Török Balázs: Korlátozott átláthatóság: a lobbizás és az Európai Unió, In: Széll, Krisztián (szerk.) Az Európai Unió az oktatásról, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2016) pp. 67-73. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2020. X. 24. |
Török Balázs: Az iskolai szocializáció, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2020. X. 24. |
Török Balázs: A tehetséggondozás oktatási integrációja – nemzetközi és hazai tapasztalatok, In: Bodó, Márton; Cs, Ferenczi Szilvia; Mayer, József; Sebestyén, Virág; Szalóki, Mihály; Szegő, Dóra; Szombathelyi, Szilvia; Török, Balázs; Mayer, József (szerk.) Innovációk a hazai tehetséggondozásban, Család-, Ifjúság- és Népesedéspolitikai Intézet (2016) pp. 11-36. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2020. X. 24. |
Török Balázs: Kindergarten Teachers and Parents - Some Characteristic Features of the Kindergarten System in Hungary, In: Pusztai, Gabriella; Ceglédi, Tímea; Hegyesi, Zsolt (szerk.) Professional Calling in Higher Education, Új Mandátum Könyvkiadó (2015) pp. 48-60. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2020. X. 24. |
Török Balázs: Az óvodáztatás transznacionális környezete, In: Török, Balázs (szerk.) Változások az óvodarendszerben, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 9-38. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2020. X. 24. |
Török Balázs: Az oktatáspolitikai interakciók elemzési modellje, In: Török, Balázs (szerk.) Oktatáspolitikai modellek és elemzések, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 46-56. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2020. X. 24. |
Török Balázs: Rendszerevolúció és töredezett legitimitás, EDUCATIO 24: (2) pp. 89-97. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2012
 adattárból, 2020. X. 24. |
Török Balázs: Az iskolai agresszió és a tömegmédia működése, In: Györgyi, Zoltán; Nikitscher, Péter (szerk.) Mindennapi ütközések. Iskolai konfliktusok és kezelésük, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2012) pp. 191-227. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 4  |
|
|