|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. III. 31. Közlemények |
2019
adattárból, 2021. II. 17. |
Lesznyák Márta, Balogh Dorka: Comparative analysis of translations prepared by students with and without legal qualifications, COMPARATIVE LEGILINGUISTICS (INTERNATIONAL JOURNAL FOR LEGAL COMMUNICATION) 37: pp. 85-115. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2021. II. 17. |
Lesznyák Márta, Bakti Mária: First-Year Translation/Interpreting Students’ Views on Sub-Competences Needed for Language Mediation, In: Anikó, Sohár; Ildikó, Limpár; Dalma, Galambos (szerk.) Getting translated, Tinta Könyvkiadó (2019) pp. 21-37. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2021. II. 17. |
Balogh Dorka, Lesznyák Márta: Project work in the legal translation classroom, In: Horváth, Ildikó (szerk.) Latest trends in Hungarian translation studies, Hungarian Office for Translation and Attestation Ltd. (OFFI) (2018) pp. 173-190. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2021. II. 17. |
Lesznyák Márta, Bakti Mária: Intercultural Competence of Translators and Interpreters from the Point of View of Translation Agencies, In: Lew, N Zybatow; Andy, Stauder; Michael, Ustaszewski (szerk.) Translation Studies and Translation Practice: Proceedings of the 2nd International TRANSLATA Conference, 2014. Part 1, Peter Lang Internationaler Verlag der Wissenschaften (2017) pp. 365-369. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2021. II. 17. |
Lesznyák Márta, Balog Dorka: Projektmódszer a fordítás tanításában, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 75-100. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2021. II. 17. |
Balogh Dorka, Lesznyák Márta: Intézményközi együttműködés keretei között végzett projektmunka a szakfordítóképzésben, In: Kóbor, M; Csikai, Zs (szerk.) Iránytű az egyetemi fordítóképzéshez, Kontraszt Plusz Kft. (2017) pp. 199-221. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2021. II. 17. |
Zsolnai Anikó, Lesznyák Márta: Pluralism and values in education in Hungary - changes between 1990 and 2012, JOURNAL OF BELIEFS & VALUES-STUDIES IN RELIGION & EDUCATION 36: (2) pp. 142-155. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2012
adattárból, 2021. II. 17. |
Kasik László, Lesznyák Márta, Máténé Homoki Tünde, Tóthné Aszalai Anett: A szociálisprobléma-megoldó gondolkodás vizsgálata többségi és tanulásban akadályozott diákok körében, In: Kozma, Tamás; Perjés, István (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban, 2011, ELTE Eötvös Kiadó; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2012) pp. 81-97. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2021. II. 17. |
Zsolnai Anikó, Lesznyák Márta, Kasik László: Pre-school children's aggressive and pro-social behaviours in stressful situations, EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE 182: (11) pp. 1503-1522. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL |
2007
adattárból, 2021. II. 17. |
Lesznyák Márta: Conceptualizing translation competence, ACROSS LANGUAGES AND CULTURES 8: (2) pp. 167-194. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 22 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 46 |
|
|
|
|
|