Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 18.
Személyes adatok
Verspoor Marjolijn
név Verspoor Marjolijn
intézmény neve
doktori iskola
PE Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola (törzstag)
(tudományági) Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PE Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pannon Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím m.h.verspoorrug.nl
telefonszám +36 88 622-719
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1991
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve University of Leiden
Jelenlegi munkahelyek
2015 - Pannon Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Aziez Feisal PhD 2021  TNyDI
Molnár Claudia PhD 2021  TNyDI
(50%) Valck Katrien van der PhD 2013  
Schuitemaker-King Jenny PhD 2012  
Matula Suzanne PhD 2011  
Thu Huong Nguyen PhD 2011  
Steinkrauss Rasmus PhD 2010  

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Ulfiati Lilik PhD (2024/11)  TNyDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Cilliler Emily Blair (PhD) (2027/08)  TNyDI
(50%) Gyimesi Alexandra (PhD) (2027/08)  TNyDI
Qublan Qusai Wahid Yassin (PhD) (2026/08)  TNyDI
Ulfiati Lilik (PhD) (2025/01)  TNyDI
hiányos adatú hallgatói:
Németh László PhD (2024/01)  TNyDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A második nyelvelsajátítás használatalapú megközelítése, Kognitív nyelvészet
jelenlegi kutatásainak tudományága nyelvtudományok
Közlemények
2022

Sun He, Verspoor Marjolijn: Mandarin vocabulary growth, teacher qualifications and teacher talk in child heritage language learners, INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUAL EDUCATION AND BILINGUALISM 25: (6) pp. 1976-1991.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2022

Gombert Wim, Keijzer Merel, Verspoor Marjolijn H.: Structure-based versus Dynamic Usage-Based instruction: L2 French writing skills after six years of instruction in high school, DUTCH JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS 11: pp. 35-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2021

Verspoor Marjolijn, de Bot Kees: Measures of variability in transitional phases in second language development, IRAL-INTERNATIONAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING 0: (0) pp. 1-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
URL 
2021

Kyle Kristopher, Crossley Scott, Verspoor Marjolijn: MEASURING LONGITUDINAL WRITING DEVELOPMENT USING INDICES OF SYNTACTIC COMPLEXITY AND SOPHISTICATION, STUDIES IN SECOND LANGUAGE ACQUISITION 43: (4) pp. 781-812.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
URL 
2021

Rousse-Malpat Audrey, Koote Lise, Steinkrauss Rasmus, Verspoor Marjolijn: Parlez-vous francais? Effects of structure-based versus dynamic-usage-based approaches on oral proficiency, LANGUAGE TEACHING RESEARCH 13621688211040298
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2017

M Verspoor, H Chan, M van Dijk, W Lowie: Finding the key to succesful L2 learning in groups and individuals, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 7: (1) pp. 127-148.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2015

Chan H, Verspoor M, Vahtrick L: Dynamic Development in Speaking Versus Writing in Identical Twins, LANGUAGE LEARNING 65: (2) pp. 298-325.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
URL 
2012

Verspoor M, Schmid MS, Xu X: A dynamic usage based perspective on L2 writing, JOURNAL OF SECOND LANGUAGE WRITING 21: (3) pp. 239-263.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 97
nyelv: angol
URL 
2010

Spoelman M, Verspoor M: Dynamic patterns in development of accuracy and complexity: A longitudinal case study in the acquisition of finnish, APPLIED LINGUISTICS 31: (4) pp. 532-553.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 88
nyelv: angol
URL 
2003

Verspoor M, Lowie W: Making Sense of Polysemous Words, LANGUAGE LEARNING 53: (3) pp. 547-586.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 59
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:297 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
108
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
108
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
14
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
39 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
943
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
A független idézőim (Google Scholar Citations): 2010, 2010 óta: 1213. H-index: 18.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )