Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VI. 21. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. VI. 21. |
Lan Anh Thuy Nguyen, Anita Habók: Tools for assessing teacher digital literacy: a review, JOURNAL OF COMPUTERS IN EDUCATION dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. VI. 21. |
Anita Habók, Andrea Magyar, Gyöngyvér Molnár: Investigating the Relationship Among English Language Learning Strategies, Language Achievement, and Attitude, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13: 867714 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. VI. 21. |
Anita Habók, Andrea Magyar, Gyöngyvér Molnár: English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13: 1019561 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. VI. 21. |
Habók Anita, Kong Yunjun, Ragchaa Jargaltuya, Magyar Andrea: Cross-cultural differences in foreign language learning strategy preferences among Hungarian, Chinese and Mongolian University students, HELIYON 7: (3) e06505 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. VI. 21. |
Oo Tun Zaw, Magyar Andrea, Habók Anita: Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar, ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW 22: (4) pp. 675-698. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. VI. 21. |
Habók Anita, Magyar Andrea, Németh Mária B., Csapó Benő: Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 103: 101634 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 32 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. VI. 21. |
Anita Habók, Andrea Magyar: The Effect of Language Learning Strategies on Proficiency, Attitudes and School Achievement, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 8: 2358 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 104 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. VI. 21. |
Habok A, Magyar A: Validation of a Self-Regulated Foreign Language Learning Strategy Questionnaire Through Multidimensional Modelling., FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 1388 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 22 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2023. VI. 21. |
Anita Habók, Judit Nagy: In-service teachers’ perceptions of project-based learning, SPRINGERPLUS 5: 83 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 169 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2023. VI. 21. |
Anita Habok: Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations, EUROPEAN EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH JOURNAL 23: (1) pp. 129-142. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 26 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 382 |
|
|