Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. I. 24.
Személyes adatok
Brózik-Piniel Katalin
név Brózik-Piniel Katalin
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 20%
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 80%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím brozik-piniel.katalinbtk.elte.hu
telefonszám +36 1 460-4421
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE PPK
Jelenlegi munkahelyek
2001 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Yildiz Reyhan PhD 2022  NDI3-ELTE

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Mohammadpour Yaghini Kimia (PhD) (2025/08)  NDI3-ELTE
Yetis Kübra (PhD) (2025/08)  NDI3-ELTE
Parima Fasih (PhD) (2023/08)  NDI3-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Egyéni különbségek a nyelvtanulásban, idegennyelvi-szorongás, nyelvi mérés és értékelés,
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2021

Csizér Kata, Albert Ágnes, Piniel Katalin: The Interrelationship of Language Learning Autonomy, Self-Efficacy, Motivation and Emotions, In: Pawlak, Mirosław (szerk.) Investigating Individual Learner Differences in Second Language Learning, Springer International Publishing (2021) pp. 1-21.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2019

Albert Ágnes, Piniel Katalin, Lajtai Ádám: Középiskolás diákok angolórákkal kapcsolatos érzelmei egy kérdôíves felmérés tükrében, MODERN NYELVOKTATÁS 25: (2) pp. 27-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2019

Piniel Katalin, Albert Ágnes: Motivation and Flow, In: Lamb, Martin; Csizér, Kata; Henry, Alastair; Ryan, Stephen (szerk.) The Palgrave Handbook of Motivation for Language Learning, Springer International Publishing (2019) pp. 579-597.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2018

Piniel K, Albert Á: Advanced learners’ foreign language-related emotions across the four skills, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 8: (1) pp. 127-147.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 43
nyelv: angol
Scopus link 
2018

Albert Ágnes, Piniel Katalin: A flow-élmény szerepe a nyelvoktatásban, In: G. Molnár, Péter; Szőke-Milinte, Enikő (szerk.) Pedagógiai valóságok, Pázmány Péter Katolikus Egyetem (2018) pp. 120-129.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Piniel Katalin, Albert Ágnes: L2 motivation and self-efficacy’s link to language learners’ flow and anti-flow experiences in the classroom, In: Stela, Letica Krevelj; Renata, Gelb (szerk.) UZRT 2016: Empirical Studies in Applied Linguistics, FF Press (2017) pp. 90-103.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2016

Czimmermann Éva, Piniel Katalin: Advanced language learners' experiences of flow in the Hungarian EFL classroom, In: MacIntyre, P D; Gregersen, T; Mercer, S (szerk.) Positive Psychology in SLA, Multilingual Matters Ltd. (2016) pp. 193-214.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: angol
2014

Katalin Piniel, Kata Csizér: Changes in motivation, anxiety, and self-efficacy during the course of an academic writing seminar, In: Zoltán, Dörnyei; Peter, D MacIntyre; Alastair, Henry (szerk.) Motivational dynamics in language learning, Multilingual Matters Ltd. (2014) pp. 164-194.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 75
nyelv: angol
URL 
2013

Piniel Katalin, Csizér Kata: L2 motivation, anxiety and self-efficacy, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 3: (4) pp. 523-550.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 44
nyelv: angol
URL 
2006

Piniel Katalin: Foreign language classroom anxiety, In: Nikolov, Marianne; Horvath, József (szerk.) Empirical Studies in English Applied Linguistics, Lingua Franca Csoport (2006) pp. 39-58.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 44
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:239 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
55
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
47
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
14
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
12
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
316
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
MTA köztestületi tagság 2017 óta

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )