|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. V. 14. Közlemények |
2020
adattárból, 2020. V. 14. |
Katalin Héjja-Nagy: Relationship between experience of birth and early attachment and mothering, In: Szemán-Nagy, Anita; Körmendi, Attila (szerk.) Bonding and separation Current problems in Clinical Psychology, Debrecen University Press (2020) pp. 7-20. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2020. V. 14. |
Héjja-Nagy Katalin: Anyai élmények, módosult tudatállapotok a várandósság és szülés-születés körül, In: Varga, Katalin; Andrek, Andrea; Molnár, Judit Eszter (szerk.) A szülés és születés minősége a perinatális tudományok megközelítésében, Medicina Könyvkiadó (2019) pp. 114-124. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2020. V. 14. |
Héjja-Nagy Katalin, Varga Katalin: A SzüléSzületéS minősége - a szülés az élmény tükrében, In: Szentiványi-Makó, Hajnalka; Veszprémi, Béla (szerk.) A párkapcsolattól a gyermekágyig, OCTOPORT Oktató, Tanácsadó és Egészségügyi Szolgáltató Nonprofit Kft (2017) pp. 293-313. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2020. V. 14. |
Dávid Mária, Taskó Tünde Anna, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Estefánné Varga Magdolna: Az önszabályozó tanulás fejlettségének összefüggései a tanulási eredményességgel és az IKT-használat gyakoriságával, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 197-225. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2017. VIII. 29. |
Héjja-Nagy Katalin: Tanulási stratégiák és a tanulói aktivitást befolyásoló egyéni feltételek online környezetben, In: Szerk.: Papp-Danka Adrienn, Szerk.: Lévai Dóra Interaktív oktatásinformatika. Eger: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 33-48. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2017. VIII. 29. |
Héjja-Nagy Katalin: A zenehallgatási élmény fenomenológiájának vizsgálata, In: Szerk.: Kondé Zoltán Tanulmányok az Általános Pszichológiai Tanszék fennállásának 30. évfordulójára. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2015. pp. 137-158. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2020. V. 14. |
Héjja-Nagy Katalin: A szülésélmény vizsgálata a szülés körülményeinek fényében, In: Kisdi, Barbara; Hidas, Zoltán (szerk.) Létkérdések a születés körül., L'Harmattan Kiadó (2015) pp. 315-338. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2017. VIII. 29. |
Dávid Mária, Hatvani Andrea, Héjja-Nagy Katalin : Tehetségazonosítás a pedagógiában = Identifying Gifted Students in Education, Budapest: Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 28 p. (Géniusz Műhely; 1.) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2006
adattárból, 2017. VIII. 29. |
Héjja-Nagy Katalin, Szabó Csaba: The effect of hypnotic induction on music-listening experience of high and low musical involvers, In: Szerk.: Baroni M, Szerk.: Adessi A R, Szerk.: Caterina R, Szerk.: Costa M Proceedings of the 9th International Conference on Music Perception and Cognition. Bologna: Bononia University Press, 2006. pp. 893-898. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2004
adattárból, 2017. VIII. 29. |
Nagy Katalin, Szabó Csaba: Differences in phenomenological experiences of music-listening, In: Szerk.: Lipscomb S D, Szerk.: Ashley R, Szerk.: Gjerdingen R O, Szerk.: Webster P Proceedings of the 8th International Conference on Music Perception and Cognition. Adelaide: Causal Productions, 2004. pp. 470-473. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 18 |
|
|
|
|
|