Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. X. 27. Közlemények |
2017
 adattárból, 2017. XI. 09. |
Kasik László, Fejes József Balázs, Guti Kornél, Gáspár Csaba, Zsolnai Anikó: Social problem-solving among disadvantaged and non-disadvantaged adolescents, EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 32: (2) pp. 1-16. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI |
2016
 adattárból, 2017. XI. 09. |
Tóth Edit, Fejes József Balázs, Patai Jolán, Csapó Benő: Reziliencia a magyar oktatási rendszerben egy longitudinális program adatainak tükrében, MAGYAR PEDAGÓGIA 116: (3) pp. 339-363. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar DOI |
2015
 adattárból, 2017. XI. 09. |
Fejes József Balázs : Célok és motiváció : Tanulási motiváció a célorientációs elmélet alapján, Budapest: Gondolat, 205 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar URL |
2014
 adattárból, 2017. XI. 09. |
Fejes József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése, MAGYAR PEDAGÓGIA 114: (2) pp. 115-129. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2014
 adattárból, 2017. XI. 09. |
Fejes József Balázs: Mire jó a tanoda?, ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 26: (4) pp. 29-56. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar
|
2014
 adattárból, 2017. XI. 09. |
Csapó Benő, Fejes József Balázs, Kinyó László, Tóth Edit: Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban, In: Szerk.: Kolosi Tamás, Szerk.: Tóth István György Társadalmi Riport 2014. Budapest: TÁRKI, 2014. pp. 110-136. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 32 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2012
 adattárból, 2017. XI. 09. |
Józsa Krisztián, Fejes József Balázs: A tanulás affektív tényezői, In: Szerk.: Csapó Benő Mérlegen a magyar iskola. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 367-406. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 20 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2011
 adattárból, 2017. XI. 09. |
Fejes József Balázs: A tanulási motiváció új kutatási iránya: A célorientációs elmélet, MAGYAR PEDAGÓGIA 111: (1) pp. 25-51. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar
|
2010
 adattárból, 2017. XI. 09. |
Józsa Krisztián, Fejes József Balázs: A szociális környezet szerepe a tanulási motiváció alakulásában, In: Szerk.: Zsolnai A, Szerk.: Kasik L A szociális kompetencia fejlesztésének elméleti és gyakorlati alapjai: tanulmánygyűjtemény. Budapest: Tankönyvkiadó, 2010. pp. 134-162. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar
|
2005
 adattárból, 2017. XI. 09. |
Fejes József Balázs, Józsa Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 105: (2) pp. 185-205. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 49 nyelv: magyar Teljes szöveg |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 173  |
|
|