Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 15.
Személyes adatok
Fejes József Balázs
név Fejes József Balázs
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím fejesjedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 343-254
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Mezei Tímea Erzsébet PhD (2024/08)  NTDI-SZTE
abszolutóriumot szerzett:
Khurelbaatar Sansarmaa (PhD) 2018/01  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Diya Peng (PhD) (2025/08)  NTDI-SZTE
Mahavong Anongsack (PhD) (2025/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Tanulási motiváció; a családi háttér és a tanulás eredményességének összefüggése; hátrányos helyzetű, sajátos nevelési igényű és roma tanulók oktatási problémáinak kezelése
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Fejes József Balázs, Jámbori Szilvia, Kasik László, Vígh Tibor, Gál Zita: Exploring social problem-solving profiles among Hungarian high school and university students, HELIYON 9: (8) e18913
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2023

Fejes József Balázs: Unpacking classroom goal structures based on students’ own words, SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION 26: (2) pp. 433-472.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Zita Gál, László Kasik, Szilvia Jámbori, József Balázs Fejes, Krisztina Nagy: Social problem-solving, life satisfaction and well-being among high school and university students, INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 10: (1) pp. 170-180.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
URL 
2022

Fejes József Balázs, Mezei Tímea, Vígh Tibor, Szenczi Beáta, Rausch Attila: A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (5) pp. 3-26.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2021

Fejes József Balázs, Szűcs Norbert: Digital learning for disadvantaged students during Covid-19: Perceptions of teachers in Hungary’s after-school programmes, INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS 7: (3) pp. 60-79.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2020

Fejes József Balázs, Tóth Edit, Szabó Dóra Fanni: Az oktatási méltányosság és aktuális kérdései Magyarországon, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 68-78.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2019

Benő Csapó, József Balázs Fejes, László Kinyó, Edit Tóth: Educational achievement in social and international contexts, In: Tóth, István György (szerk.) Hungarian Social Report 2019, TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. (2019) pp. 217-236.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2018

László Kasik, Kornél Guti, Zita Gál, Csaba Gáspár, Edit Tóth, József Balázs Fejes: Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA), INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION 10: (2) pp. 59-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2018

Kasik László, Fejes József Balázs, Guti Kornél, Gáspár Csaba, Zsolnai Anikó: Social problem-solving among disadvantaged and non-disadvantaged adolescents, EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 33: (1) pp. 86-101.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2015

Fejes József Balázs: Célok és motiváció, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:68 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
179
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
179
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
15
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
19
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1100

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )