|
|
Personal data sheet |
Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2020. X. 15. Publications |
2015
from data base, 2016. IV. 13. |
Gyenge Balázs, Lehota József, Rácz Georgina, Fehér Debóra Katalin: A cukrászdák marketing tevékenységének elemzése szervezeti és fogyasztói oldalról, In: Szerk.: Könyves Erika, Szerk.: Lehota József A fogyasztói magatartás vizsgálata a gasztronómiában. Debrecen: Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015. pp. 34-64. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2015
from data base, 2016. IV. 13. |
Lehota József, Németh Nikolett, Gyenge Balázs: Fogyasztói szokások felmérése az étrend-kiegészítők körében az élelmiszer-biztonság szempontjából - demokutatás, GAZDÁLKODÁS 59: (6) type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2015
from data base, 2016. IV. 13. |
Lehota József, Gyenge Balázs, Komáromi Nándor, Komáromi Gergely Anikó, Rácz Georgina, Horváth Ádám, Könyves Erika, Törőné Dunay Anna: Az étteremválasztás összefüggéseinek vizsgálata Magyarországon, In: Szerk.: Könyves Erika, Szerk.: Lehota József A fogyasztói magatartás vizsgálata a gasztronómiában. Debrecen: Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015. pp. 77-141. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2014
from data base, 2016. IV. 13. |
Rácz Georgina, Horváth Ágnes, Gyenge Balázs, Komáromi Nándor, Lehota József: Az élelmiszerjelölések vásárlási döntést befolyásoló szerepe a fenntartható fogyasztás trendjének függvényében, In: Szerk.: Lehota József, Szerk.: Berács József, Szerk.: Rekettye Gábor Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel : Felolvasó ülés és tanulmánykötet. Budapest: MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, 2014. pp. 279-299. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2013
from data base, 2016. IV. 13. |
Rácz Georgina, Gyenge Balázs: Az észlelt egészségügyi kockázatok és hasznosság változása az idő és a fenntarthatóság trendjének függvényében, ÉLELMISZERVIZSGÁLATI KÖZLEMÉNYEK 59: (1-2) type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2012
from data base, 2016. IV. 13. |
Fodor M, J Lehota, B Gyenge, A Horváth: Model of the factors affecting the selection of the mode of institutional catering, INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS INSIGHTS AND TRANSFORMATION 5: (3) type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2011
from data base, 2016. IV. 13. |
Gyenge Balázs : Fogyasztói üzletválasztás a hagyományos bolti élelmiszer-kiskereskedelemben, Gödöllő: Agroinform Kiadó, 296 p. (Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola Ökonómiai Tanulmányai; 1.) 1-2., 1 type of document: Book/Monography language: Hungarian
|
2010
from data base, 2016. IV. 13. |
Gyenge Balázs: A fogyasztói boltválasztás magyarázatának modellezési lehetőségei I. (Black-box és magatartás modellek), MARKETING ÉS MENEDZSMENT 3: (*) pp. 14-29. Paper *. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2010
from data base, 2016. IV. 13. |
Gyenge Balázs: A fogyasztói boltválasztás magyarázatának modellezési lehetőségei II. (Atmoszféra-, döntésorientált folyamat-, teljes (összegző) modellek), MARKETING ÉS MENEDZSMENT 4: (1) pp. 11-25. Paper *. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2006
from data base, 2016. IV. 13. |
Lehota József, Ágnes Horváth, Balázs Gyenge: An empirical research of the factors determining customer behaviour in food retail stores, STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS 105: type of document: Journal paper/Article language: English Full text |
| Number of independent citations to these publications: | 0 |
|
|
|
|
|