|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XI. 27. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. XII. 01. |
Hanák Zsuzsanna: Problémák és javaslatok, azaz az iskolai lemorzsolódás helyzetének elemzése az Észak-Magyarország régióban, In: K., Nagy Emese; Szabó-Tóth, Kinga (szerk.) Útkereső. Kutatások az Észak-Magyarországi régió felemelkedésért, Miskolci Egyetemi Kiadó (2022) pp. 152-161. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2023. XII. 01. |
Hanák Zsuzsanna: Problems and proposals-analysis of the situation of early school leaving in the Northern Hungary region / Problémák és javaslatok, azaz az iskolai lemorzsolódás helyzetének elemzése az „Észak-Magyarország” régióban, In: Tanulás és Társadalom interdiszciplináris nemzetközi konferencia : Program és absztraktok, (2022) pp. 82-82. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 1 nyelv: Angol, Magyar
|
2021
adattárból, 2023. XII. 01. |
Hanák Zsuzsanna, Taskó Tünde: A pedagógiai munka módszertani gazdagítása, In: Fodor, Richárd; Karain-Gombocz, Orsolya; Miklós, Ágnes Kata (szerk.) Pedagógiai változások – a változás pedagógiája III., Szaktudás Kiadó (2021) pp. 235-244. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2023. XII. 01. |
Fejes Adrienn, Hanák Zsuzsanna, Vargáné Sáfár Kitti, Határ Attila, Csordás Georgina: Művészetoktatási párbeszéd nyitott műhelyben, In: Kolosai, Nedda (szerk.) Élni a kultúrát! – Játék, művészetpedagógia és tudomány, ELTE Tanító- és Óvóképző Kar (2021) pp. 106-108. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2023. XII. 01. |
Hanák Zsuzsanna, Taskó Tünde: A pedagógiai munka módszertani gazdagítása, In: Változások a pedagógiában – a pedagógia változása III., Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar (2021) pp. 25-26/1. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2023. XII. 01. |
Boldizsárné Kovács Gizella, Dudás Anna, Hanák Zsuzsanna, Kecskeméti-Székely Katalin Zsuzsanna, Kusper Judit, Szabó János, Taskó Tünde, Tóth Tibor, Mező Ferenc: A Művészetalapú alprogram koncepciója, EKE Líceum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2023. XII. 01. |
Hanák Zsuzsanna: Állandóság és változás az iskolaérettség megítélésében, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 13: (1-2) pp. 221-230. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar URL |
2012
adattárból, 2023. XII. 01. |
Hanák Zsuzsanna, Dorner László: Jó gyakorlatok – sikeres pedagógiai innovációk Egerben, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 2012: (3-4) pp. 178-186. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2012
adattárból, 2023. XII. 01. |
Zsuzsanna Hanák, László Dorner: Adaptation Analysis of Some Alternative Competence-Based Education Programs’ in a Hungarian Public School, PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY 39: pp. 52-61. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2010
adattárból, 2023. XII. 01. |
Hanák Zsuzsanna: A portfólió tanárképzésben és a közoktatásban történő alkalmazásának lehetősége, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 2010.2-3: (2-3) pp. 101-113. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 40 |
|
|
|
|
|