Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. III. 28. Közlemények |
2021
adattárból, 2021. XII. 14. |
Kálmán Orsolya, Eszes Fruzsina, Kardos Dorottya, Lénárd Sándor, Pálvölgyi Lajos, Szivák Judit: Arctalanság a távolléti felsőoktatásban – Oktatók és hallgatók dilemmái és kritikus eseményei a távolléti oktatás első időszakában, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (3) pp. 43-61. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2021. XII. 14. |
Kálmán Orsolya, Eszes Fruzsina, Kardos Dorottya, Lénárd Sándor, Pálvölgyi Lajos, Szivák Judit: A partnerség lehetőségei – Oktatók és hallgatók dilemmái a távolléti felsőoktatás második időszakában, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 9: (3) pp. 62-81. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2021. XII. 14. |
Kálmán Orsolya: Tanulásközpontú felsőoktatás, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2021. XII. 14. |
Kálmán Orsolya, Tynjälä Päivi, Skaniakos Terhi: Patterns of university teachers’ approaches to teaching, professional development and perceived departmental cultures, TEACHING IN HIGHER EDUCATION 25: (5) pp. 595-614. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2021. XII. 14. |
Gavora Peter, Vaculíková Jitka, Kalenda Jan, Kálmán Orsolya, Gombos Péter, Świgost Magdalena, Bontová Andrea: Comparing metacognitive reading strategies among university students from Poland, Hungary, Slovakia and the Czech Republic, JOURNAL OF FURTHER AND HIGHER EDUCATION 44: (7) pp. 896-910. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2021. XII. 14. |
Kálmán Orsolya: A felsőoktatás oktatóinak szakmai fejlődése: az oktatói identitás alakulása és a tanulás módjai, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 7: (1) pp. 74-97. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2021. XII. 14. |
Kálmán Orsolya, Rapos Nóra: Teachers’ Experiences and Perceptions about Professional Development and their Innovative Practices, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 8: (3) pp. 43-61. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2021. XII. 14. |
Kálmán Orsolya: A pedagógusjelöltek és pedagógusok nézetei – hazai kutatások nemzetközi kontextusban, In: Kotschy, Beáta (szerk.) Új utak a pedagóguskutatásban, Líceum Kiadó (2013) pp. 81-104. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2021. XII. 14. |
Honkimäki Sanna, Kálmán Orsolya: Approaches to Transition Support for First Year Students in Higher Education, In: Tynjälä, P; Stenström, M; Saarnivaara, M (szerk.) Transitions and Transformations in Learning and Education, Springer-Verlag (2012) pp. 247-270. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2011
adattárból, 2021. XII. 14. |
Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György: Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 29 nyelv: magyar Teljes szöveg |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 54 |
|
|