Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. V. 10. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. V. 10. |
Lázár Ildikó: Tapasztalt tanárok nehézségei kezdő mentorként, In: Lengyel, Zsófia; Szekeresné, Nádudvary Ildikó (szerk.) 101 jógyakorlat mentortanároknak, Eötvös Kiadó (2024) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2024
adattárból, 2024. V. 10. |
Lázár Ildikó: A 21. századi elvárások megjelenése a középiskolai angoltanárok gyakorlatában, In: Csapodi, Csaba; Gonda, Zsuzsanna (szerk.) [Master and Disciple], Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2024) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2024. V. 10. |
Lázár Ildikó: Mirrors and windows in language teacher education, Cambridge Scholars Publishing dokumentum típusa: Könyv/Monográfia nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2024. V. 10. |
Krisztina Károly, Ildikó Lázár, Cecilia Gall: Foreword, In: Károly, Krisztina; Lázár, Ildikó; Gall, Cecilia (szerk.) Culture and Intercultural Communication, ELTE School of English and American Studies (SEAS) (2020) pp. 7-8. dokumentum típusa: nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. V. 10. |
Lázár Ildikó: Cooperative Learning for Intercultural Competence, In: Károly, Krisztina; Lázár, Ildikó; Gall, Cecilia (szerk.) Culture and Intercultural Communication, ELTE School of English and American Studies (SEAS) (2020) pp. 71-89. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. V. 10. |
Károly Krisztina, Lázár Ildikó, Gall Cecilia: Culture and Intercultural Communication, ELTE School of English and American Studies (SEAS) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2024. V. 10. |
Hubai Katalin, Lázár Ildikó: Assessment of learning in the Hungarian education system with a special focus on language teachers’ views and practices, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 12: pp. 83-93. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol Teljes szöveg |
2018
adattárból, 2024. V. 10. |
Enyedi Á, Lázár I: Teacher talking style: Intention and impact, In: Illés, Éva; Sazdovska, Jasmina (szerk.) Dimensions, diversity, and directions in ELT, IATEFL Hungary (2018) pp. 61-71. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2024. V. 10. |
Lázár Ildikó: EFL learners' intercultural competence development in an international web collaboration project, LANGUAGE LEARNING JOURNAL 43: (2) pp. 208-221. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 35 nyelv: angol URL |
2011
adattárból, 2024. V. 10. |
Lázár Ildikó: Teachers’ beliefs about integrating the development of intercultural communicative competence in language teaching, FORUM SPRACHE 5: (5) pp. 113-127. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 54 |
|
|