Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 09. Közlemények |
2021
adattárból, 2021. X. 21. |
Vincze Beatrix: Elméleti, történeti és gyakorlati adalékok a projektpedagógiához, ELTE Eötvös Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2021. X. 21. |
Vincze Beatrix: A magyar életreform mozgalom harmadik utas törekvéseinek ideológiai gyökerei., In: Maisch, Patrícia; Márhoffer, Nikolett; Molnár-Kovács, Zsófia; Szekeres, Nikoletta; Szücs-Rusznak, Karolina (szerk.) Iskola a társadalmi térben és időben VII., PTE BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola (2021) pp. 70-78. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2021. X. 21. |
Vincze Beatrix: „Garden-School, Garden City, and Garden-Hungary“ – pedagogical and life reforms alternatives in Hungary between the Two World Wars., HISTORIA SCHOLASTICA 1: pp. 82-93. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2021. X. 21. |
Vincze Beatrix: The Garden Hungary Theory of László Németh and Life Reform, In: Vincze, Beatrix; Kempf, Katalin; Németh, András (szerk.) Hidden Stories - the Life Reform Movements and Art, Peter Lang International Academic Publishers (2020) pp. 351-363. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2021. X. 21. |
Vincze Beatrix: Die Etablierung einer professionalisierten Lehrerbildung im internationalen Kontext. Der ungarische Herbartianer – Mór Kármán und seine persönliche Kontakt zu den deutschen Spätherbatianern, In: Bolle, Rainer; Grundig, de Vazquez Katja (szerk.) Herbart und der Herbartianismus in Jena., Garamond Verlag (2020) pp. 159-172. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német
|
2019
adattárból, 2021. X. 21. |
Vincze Beatrix: Theoretical and Practical Models of Hungarian Life Reform Movement., PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 13: (2) pp. 101-109. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol Teljes szöveg |
2019
adattárból, 2021. X. 21. |
Vincze Beatrix: Az osztrák és magyar szecesszió nőalakjai:Fanny Zakucka-Harlfinger és Lesznai Anna alkotói tevékenysége, In: Baska, Gabriella; Hegedűs, Judit; Szabó, Zoltán András (szerk.) Visszhangzó századok, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2019) pp. 30-39. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2021. X. 21. |
Vincze Beatrix: A földi édenhez vezető „harmadik utas” elméleti és gyakorlati modellek a két világháború közötti Magyarországon, In: Németh, András; Vincze, Beatrix (szerk.) Továbbélő utópiák – magyar életreform-törekvések és nemzetközi recepciós hatások, Gondolat Kiadó (2017) pp. 35-57. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2021. X. 21. |
Vincze Beatrix: Theoretische und praktische Modelle des zum irdischen Eden führenden „Dritten Weges“ in der Zwischenkriegszeit in Ungarn, In: Németh, András; Stöckl, Claudia; Vincze, Beatrix (szerk.) Survival of Utopias - Life Reform and Progressive Education in Austria and Hungary, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften (2017) pp. 41-54. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német
|
2012
adattárból, 2021. X. 21. |
Németh András, Szabolcs Éva, Vincze Beatrix: Lehrerbildung in Ungarn., In: Németh, András; Skiera, Ehrenhard (szerk.) Lehrerbildung in Europa., Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften (2012) pp. 21-40. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 7 nyelv: német URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 10 |
|
|