Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. III. 03.
Személyes adatok
Petras Ede
név Petras Ede
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
Elérhetőségek
drótpostacím ede.yusofgmail.com
telefonszám +36 52 512-900/22223
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2010 - Debreceni Egyetem
további (Doktori Program oktatója)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Tanári továbbképzési politikák és gyakorlatok; A Lesson Study (tanárok kollaboratív tanulása) megközelítés szakmai fejlesztő és identitásformáló hatása
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
szociológiai tudományok
Közlemények
2015

Shaik Abdul Malik Mohamed Ismail, Yusof Ede Petras, Abdul Rashid Mohamed, Lin Siew Eng: Compensatory Reading among ESL Learners, ENGLISH LANGUAGE TEACHING 8: (8) pp. 46-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2014

Yusof Petras: Factors Behind the Gender Gap in L2 Learning, DIGES PENDIDIK 14: (1) pp. 36-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2013

Abdul Rashid Mohamed, Yusof Petras, Shaik Abdul Malik Mohamed Ismail, Lin Siew Eng: Can schools make a difference?, NEW HORIZONS IN EDUCATION 61: (1) pp. 1-10.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2013

Low Hui Min, Phoon Hooi San, Yusof Petras, Abdul Rashid Mohamed: Novice Writers in Asian Academia, 3L: LANGUAGE LINGUISTICS LITERATURE 19: (3) pp. 47-60.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
2013

Hazri Jamil, Yusof Petras, Abdul Rashid Mohamed: Investigating teachers' professional identity and development in Malaysia: Preliminary findings, In: Szerk.: Norihiro Kuroda Africa-Asia University Dialogue for Educational Development: Final Report of Phase II Research Results: Vol. 5, Teacher Professional Development. Hiroshima: Hiroshima University of Economics, 2013. pp. 41-50. (CICE Series)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2012

Yusof Petras, Hazri Jamil, Abdul Rashid Mohamed: How Do Teachers Learn?, KEDI JOURNAL OF EDUCATIONAL POLICY 9: (1) pp. 51-70.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2012

Zoller Katalin, Yusof Petras: Teachers as learners, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) : (2) pp. 128-141.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2010

Petrás E: Az Alföld átalakuló főiskolahálózata, MAGYAR PEDAGÓGIA 110: (1) pp. 73-89.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2006

Petrás E: Lokalizáció: globális alternatíva?, In: Szerk.: Molnár B, Szerk.: Szerepi S Globalizációs ismeretek: Cikkek, tanulmányok. Hajdúböszörmény: Galenos Alapítvány, 2006. pp. 44-71. (Galenos könyvek; 1.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2005

Petrás E: Lokalizáció és lokális identitás a globalizáció korában, SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 15: (4) pp. 85-98.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Esszé
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:18 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
23
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
27
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
22

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )