 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 24. Közlemények |
2023
 adattárból, 2023. I. 24. |
Kopp Erika, Kálmán Orsolya: Teacher Education in Hungary: Between Autonomy and Control, In: Menter, Ian; Sablić, Marija; Valeeva, Roza A.; Kowalczuk-Walędziak, Marta (szerk.) The Palgrave Handbook of Teacher Education in Central and Eastern Europe, Springer International Publishing (2023) pp. 53-81. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. I. 24. |
Kopp Erika, Pesti Csilla: Tanárképzési curriculumok nemzetközi összehasonlítása, In: Rónay, Zoltán; Fazekas, Ágnes; Horváth, László; Kálmán, Orsolya (szerk.) Keresni az újat szüntelen..., L'Harmattan Kiadó (2022) pp. 207-227. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2022
 adattárból, 2023. I. 24. |
Kopp Erika, Pesti Csilla: Organizational Learning and Resilience in Hungarian Schools During COVID-19 Distance Education – Study of two cases, EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 2022: (dec 05) pp. 1-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 24. |
Kopp Erika: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása az oktatási rendszer szintjén, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 62-82. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 24. |
Chrappán Magdolna, Kopp Erika, Pesti Csilla: Initial teacher education in Hungary: issues, policies, practices, EASTERN EUROPEAN JOURNAL OF TRANSNATIONAL RELATIONS 4: (1) pp. 49-74. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. I. 24. |
Pesti Csilla, Győri János, Kopp Erika: Student Teachers as Future Researchers: How do Hungarian and Austrian Initial Teacher Education Systems Address the issue of Teachers as Researchers?, CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 8: (3) pp. 35-57. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. I. 24. |
K Nagy Emese, Révész László, Revákné Markóczi Ibolya, Sápiné Bényei Rita, Kopp Erika, Lénárd Sándor, Major Éva, Kovácsné Duró Andrea, Illésné Kovács Mária, Dobróné Tóth Márta, Óbis Hajnalka, Sarka Lajos, Huszár Zsuzsanna, Fűzné Kószó Mária, Musza Katalin, K Nagy Emese: Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia, EKE Líceum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 43 nyelv: magyar URL |
2013
 adattárból, 2023. I. 24. |
Kopp Erika: Tanulásközpontú programfejlesztés, FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (2) pp. 39-56. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 20 nyelv: angol Teljes szöveg |
2005
 adattárból, 2023. I. 24. |
Kopp Erika: Református középiskolák identitása a tanárok és diákok véleménye tükrében, EDUCATIO 3: pp. 554-572. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2002
 adattárból, 2023. I. 24. |
Kopp Erika: Magyar alternatív- és reformpedagógiai koncepciók a hetvenes- nyolcvanas években, In: Németh, András (szerk.) Reformpedagógia-történeti tanulmányok, Osiris Kiadó (2002) pp. 152-167. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 100  |
|
|
|
|
|