Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XI. 12.
Személyes adatok
név Kopp Erika
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kopp.erikappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500/3836
mobiltelefon száma +36 30 358-1427
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága nevelés- és sporttudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2017
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Pesti Csilla PhD 2019  NDI2-ELTE
(50%) Seden Kinley PhD 2019  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
(50%) Erdei Luca Alexa (PhD) 2020/01  NDI2-ELTE
Liszka Andrea (PhD) 2017/01  NDI2-ELTE
(50%) Muzafarova Taisia (PhD) 2020/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Pongor-Juhász Anna Orsolya (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
Chaw Ei Phyu (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
(50%) Saed Amin (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
Kozhabergenova Aigerim (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Reformpedagógia, alternatív pedagógia, iskolafejlesztés, pedagógusképzés. Református oktatásügy, református iskolák.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2018

Fehérvári Anikó, Kopp Erika, Lénárd Sándor: Innovative Teachers in Hungarian Schools, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 8: (3) pp. 23-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Kopp Erika, Széll Kálmán: Megújuló energiák., , Magyarországi Református Egyház Református Tananyagfejlesztő Csoport
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2018

Pesti Csilla, Győri János, Kopp Erika: Student Teachers as Future Researchers: How do Hungarian and Austrian Initial Teacher Education Systems Address the issue of Teachers as Researchers?, CEPS JOURNAL / REVIJA CENTRA ZA ŠTUDIJ EDUKACIJSKIH STRATEGIJ 8: (3) pp. 35-57.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Pesti Csilla, Győri János, Kopp Erika: Ausztria tanárképzési rendszere, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 2018: (1-4) pp. 112-126.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Kopp Erika, Vámos Ágnes: : Die Leistungen der ungarischen Schüler und Schülerinnen an den kirchlichen Schulen und deren pädagogisch eingebrachter Wert, THEO-WEB : ZEITSCHRIFT FUR RELIGIONPADAGOGIK 15: (2) pp. 310-327.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: német
Teljes szöveg 
2016

Liszka Andrea, Kopp Erika: Alignment of the External Evaluation and Specific Features of Waldorf Pedagogy, FORUM OSWIATOWE 28: (2) pp. 97-114.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2015

Kopp Erika, Kálmán Orsolya: Nemzetközi tapasztalatok elemzése a tanítási és az összefüggő egyéni gyakorlat terén, In: Rapos, Nóra; Kopp, Erika (szerk.) A tanárképzés megújítása - 2015, ELTE Eötvös Kiadó (2015) pp. 97-148.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2013

Kopp Erika: Tanulásközpontú programfejlesztés, FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (2) pp. 39-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2005

Kopp Erika: Református középiskolák identitása a tanárok és diákok véleménye tükrében, EDUCATIO 3: pp. 554-572.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2002

Kopp Erika: Magyar alternatív- és reformpedagógiai koncepciók a hetvenes- nyolcvanas években, In: Németh, András (szerk.) Reformpedagógia-történeti tanulmányok, Osiris Kiadó (2002) pp. 152-167.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:26 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
69
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
66
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
11
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
108

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )