Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 11.
Személyes adatok
név Kopp Erika
születési év 1967
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kopp.erikappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500/3836
mobiltelefon száma +36 30 358-1427
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága nevelés- és sporttudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Liszka Andrea (PhD) 2017/01  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Erdei Luca Alexa (PhD) (2020/08)  NDI2-ELTE
(50%) Pesti Csilla (PhD) (2019/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Reformpedagógia, alternatív pedagógia, iskolafejlesztés, pedagógusképzés. Református oktatásügy, református iskolák.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2016

Kopp Erika, Vámos Ágnes: : Die Leistungen der ungarischen Schüler und Schülerinnen an den kirchlichen Schulen und deren pädagogisch eingebrachter Wert, THEO-WEB : ZEITSCHRIFT FUR RELIGIONPADAGOGIK 15: (2) pp. 310-327.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: német
2016

Kopp Erika: A pedagógusok által érzékelt iskolai kultúraelemek és kapcsolatuk a szervezeti szocializációval, In: Szerk.: Vámos Ágnes Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2016. pp. 57-78.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Kopp Erika: Mentoring in Higher Education, In: Szerk.: Ágnes Vámos, Szerk.: Sándor Lénárd Training programme and organisation in the Bologna process of Hungarian higher education: The BaBe project. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2014. pp. 129-140.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2014

Kopp Erika: Egyházi iskolák tanulói összetételének vizsgálata, In: Szerk.: Pusztai G, Szerk.: Lukács Á Közösségteremtők: Tisztelgés a magyar vallásszociológusok nagy nemzedéke előtt. Debrecen: Debrecen University Press, 2014. pp. 197-225.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2013

Kopp Erika: Tanulásközpontú programfejlesztés, FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (2) pp. 39-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2010

Kopp Erika: A kálvinizmus hatása a magyar oktatásügyre, MAGYAR TUDOMÁNY 171: (2) pp. 159-168.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2007

Kopp Erika : Mai magyar református középiskolák identitása, Budapest: Károli Gáspár Református Egyetem (KGRE), 194 p. (Studia Caroliensia)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2005

Kopp Erika: A holland-magyar közös program elméleti háttere, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 3: (3) pp. 59-63.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2005

Kopp Erika: Református középiskolák identitása a tanárok és diákok véleménye tükrében, EDUCATIO 3: pp. 554-572.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2002

Kopp Erika: Magyar alternatív- és reformpedagógiai koncepciók a hetvenes- nyolcvanas években, In: Szerk.: Németh András Reformpedagógia-történeti tanulmányok. Budapest: Osiris Kiadó, 2002. pp. 152-167. (Neveléstudomány történeti tanulmányok ; 3.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:39 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
29
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
49
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
5
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
3
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
60

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )