Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 21. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. III. 21. |
Józsa Krisztián, Oo Tun Zaw, Borbélyová Diana, Podráczky Judit: Deductive Reasoning Skills in Children Aged 4–8 Years Old, JOURNAL OF INTELLIGENCE 12: (3) 33 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. III. 21. |
Fináncz Judit, Podráczky Judit, Deutsch Krisztina, Soós Evelin, Bánfai-Csonka Henrietta, Csima Melinda: Health Education Intervention Programs in Early Childhood Education: A Systematic Review, EDUCATION SCIENCES 13: (10) 988 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. III. 21. |
Bánfai-Csonka Henrietta, Betlehem József, Deutsch Krisztina, Derzsi-Horváth Martina, Bánfai Bálint, Fináncz Judit, Podráczky Judit, Csima Melinda: Health Literacy in Early Childhood: A Systematic Review of Empirical Studies, CHILDREN (BASEL) 9: (8) 1131 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. III. 21. |
Fináncz Judit, Nyitrai Ágnes, Podráczky Judit, Csima Melinda: Connections between Professional Well-Being and Mental Health of Early Childhood Educators, INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION 13: (4) pp. 731-746. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 40 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. III. 21. |
Krisztián Józsa, Karen Caplovitz Barrett, Stephen Amukune, Marcela Calchei, Masoud Gharib, Shazia Iqbal Hashmi, Judit Podráczky, Ágnes Nyitrai, Jun Wang: Implications of the DMQ for Education and Human Development: Culture, Age and School Performance, In: Morgan, George A.; Liao, Hua-Fang; Józsa, Krisztián (szerk.) Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ), Szent István Egyetem (2020) pp. 133-158. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2024. III. 21. |
Csima Melinda, Fináncz Judit, Nyitrai Ágnes, Podráczky Judit: Research on the health literacy of professionals working in early childhood education, KONTAKT 20: (4) pp. e356-e362. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 18 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2024. III. 21. |
Podráczky Judit: A kisgyermekkor és a társadalmi esélyek korrekciója, In: Hunyady, György; Csapó, Benő; Pusztai, Gabriella; Szivák, Judit (szerk.) Az oktatás korproblémái, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 213-223. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2024. III. 21. |
Podráczky Judit: Óvoda és óvóképzés a 19. századi magyar társadalomban, In: Kurucz, Rózsa (szerk.) Hidak és párhuzamok a 175 éves közép-európai és magyarországi óvóképzés történetében, Pécsi Tudományegyetem Illyés Gyula Kar (2013) pp. 11-24. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2024. III. 21. |
F Lassú Zsuzsa, Podráczky Judit, Glauber Anna, Perlusz Andrea, Marton Eszter: Nemzetközi kutatások a szülői részvétel hatásáról, In: Podráczky, Judit (szerk.) Szövetségben, ELTE Eötvös Kiadó (2012) pp. 13-42. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 23 nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2024. III. 21. |
Podráczky Judit, Hegedűs Judit: Család és intézményes nevelés kapcsolata a hazai kutatásokban, In: Podráczky, Judit (szerk.) Szövetségben, ELTE Eötvös Kiadó (2012) pp. 71-84. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 124 |
|
|