Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. I. 05.
Személyes adatok
név Podráczky Judit
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
MATE Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (oktató)
Elérhetőségek
telefonszám +36 82 505-810/5008
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
2013 - Kaposvári Egyetem
egyetemi oktató
2006 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Dóczy Borbála (PhD) (2022/01)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A kora gyermekkori nevelés történeti és jelenkori kérdései; Család és intézményes nevelés kapcsolata; A tanító- és óvóképzés fejlesztésének kérdései, a pedagógusszerepek alakulása
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2020

Fináncz Judit, Nyitrai Ágnes, Podráczky Judit, Csima Melinda: Connections between Professional Well-Being and Mental Health of Early Childhood Educators, INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION 13: (4) pp. 1-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2020

Krisztián Józsa, Karen Caplovitz Barrett, Stephen Amukune, Marcela Calchei, Masoud Gharib, Shazia Iqbal Hashmi, Judit Podráczky, Ágnes Nyitrai, Jun Wang: Implications of the DMQ for Education and Human Development: Culture, Age and School Performance, In: Morgan, George A.; Liao, Hua-Fang; Józsa, Krisztián (szerk.) Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ), Szent István Egyetem (2020) pp. 137-162.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2018

Csima Melinda, Fináncz Judit, Nyitrai Ágnes, Podráczky Judit: Research on the health literacy of professionals working in early childhood education, KONTAKT 20: (4) pp. e356-e362.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2017

Podráczky Judit: A kisgyermekkor és a társadalmi esélyek korrekciója, In: Hunyady, György; Csapó, Benő; Pusztai, Gabriella; Szivák, Judit (szerk.) Az oktatás korproblémái, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 213-223.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Agnes Nyitrai, Judit Podráczky: Improving parent competences in promoting literacy development – some results of a pilot study, SHS WEB OF CONFERENCES 26: 01021
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2015

Podráczky Judit: A kisgyermeknevelés jelentősége, helyzete és perspektívái, In: Podráczky, Judit (szerk.) Szemelvények a kisgyermeknevelés köréből 1., Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar (2015) pp. 57-82.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Podráczky Judit: Óvoda és óvóképzés a 19. századi magyar társadalomban, In: Kurucz, Rózsa (szerk.) Hidak és párhuzamok a 175 éves közép-európai és magyarországi óvóképzés történetében, Pécsi Tudományegyetem Illyés Gyula Kar (2013) pp. 11-24.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2012

F Lassú Zsuzsa, Podráczky Judit, Glauber Anna, Perlusz Andrea, Marton Eszter: Nemzetközi kutatások a szülői részvétel hatásáról, In: Podráczky, Judit (szerk.) Szövetségben, ELTE Eötvös Kiadó (2012) pp. 13-42.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
2012

Podráczky Judit, Hegedűs Judit: Család és intézményes nevelés kapcsolata a hazai kutatásokban, In: Podráczky, Judit (szerk.) Szövetségben, ELTE Eötvös Kiadó (2012) pp. 71-84.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2005

Deli István, Podráczky Judit: A tanítók gyakorlati képzésének problémái a szükségesnek tűnő korszerűsítés szempontjából, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 3: (2) pp. 1-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:40 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
91
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
90
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
8
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
9
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
156

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )