Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. IX. 19.
Személyes adatok
Márkus Eszter
név Márkus Eszter
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím eszter.markusbarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5531
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1991 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület gyógypedagógia, gyógypedagógus-képzés, szomatopedagógia, súlyosan-halmozottan fogyatékos személyek gyógypedagógiája
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2019

Márkus Eszter: Korai fejlesztő és speciális pedagógiai módszerek életkori és fogyatékosságspecifikus bontásban, In: Szerk.: Vekerdy Nagy Zsuzsanna A gyermekrehabilitáció sajátosságai. Budapest: Medicina, 2019. pp. 243-264.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

Márkus Eszter: A GYÓGYPEDAGÓGUS-KÉPZÉS HELYZETE ÉS FEJLŐDÉSE AZ ELMÚLT 10 ÉVBEN, In: Szerk.: Tóth Péter, Szerk.: Hanczvikkel Adrienn, Szerk.: Duchon Jenő Tanulóközpontú oktatás, módszertani megújulás a szakképzésben és a felsőoktatásban: VII. Trefort Ágoston Tanárképzési Konferencia Tanulmánykötet. Budapest: Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, 2017. pp. 280-297. (Trefort Ágoston Tanárképzési Konferencia; 7..)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2017

Márkus Eszter: A FEJLESZTŐ NEVELÉS-OKTATÁS HELYZETE MA MAGYARORSZÁGON, In: Szerk.: Márkus Eszter, Szerk.: Péntek Dózsa Melinda "30 múlt..." A KOMPLEX SZOMATOPEDAGÓGIAI REHABILITÁCIÓ LEHETŐSÉGEI ÉS FELADATAI. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2017. pp. 58-68.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
URL 
2017

Márkus Eszter: Halmozott fogyatékosság és testkulturális nevelés, In: Szerk.: Benczúr Miklósné Adaptált testkultúra és sport fogyatékosságspecifikus alapismeretei. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2017. pp. 193-212.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Márkus Eszter: PREPARATION OF SPECIAL NEEDS EDUCATORS FOR THE INCLUSIVE EDUCATION AT THE BÁRCZI GUSZTÁV FACULTY OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, In: Szerk.: Pavol Janoško, Szerk.: Veronika Kušnírová Inkluzívna škola a rodina: Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava: Univerzita Komenskeho v Bratislave, 2017. pp. 38-54.
Inkluzívna škola a rodina - Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2015

Márkus Eszter, Vörös Ferenc: A szomatopedagógia szakon/szakirányon végzett gyógypedagógusok iránti munkaerő-piaci kereslet alakulása (2014-2015), GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 3: pp. 239-249.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Márkus Eszter, Papp Gabriella: Többszintű gyógypedagógus-képzés az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Karon: szerkezeti és tartalmi változások a Bologna-folyamat hatására, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 41: (Különszám) pp. 53-64.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2010

Márkus E: Pedagógiai rehabilitáció, In: Szerk.: Vekerdy-Nagy Zsuzsanna Rehabilitációs orvoslás. Budapest: Medicina Könyvkiadó, 2010. pp. 348-358.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2008

Márkus E: Möglichkeiten der sonderpädagogischen Förderung von Kindern mit schwersten und mehrfachen Behinderungen in Ungarn - Bericht einer Forschung, In: Szerk.: Biewer G, Szerk.: Luciak M, Szerk.: Schwinge M Begegnung und Differenz: Menschen – Länder – Kulturen: Beiträge zur Heil- und Sonderpädagogik. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2008. pp. 383-395.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
2007

Markus E: The situation of education of children with profound and multiple disabilities - Report on a research, INTERNATIONAL JOURNAL OF REHABILITATION RESEARCH 30: pp. 92-93.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
55
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
85
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
24 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
4
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
37

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )