Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. III. 28.
Személyes adatok
Márkus Eszter
név Márkus Eszter
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím eszter.markusbarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5531
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1991 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Karsakpayeva Madina (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
(50%) Tóth Adrienn Anita (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület gyógypedagógia, gyógypedagógus-képzés, szomatopedagógia, súlyosan-halmozottan fogyatékos személyek gyógypedagógiája
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2018

Márkus Eszter: A fejlesztő nevelés-oktatás kialakulásának szakmai előzményei, folyamata, In: Tíz év a fejlesztő nevelés-oktatásban, Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Alapítvány (2018) pp. 9-17.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: magyar
2018

Márkus Eszter: Korai fejlesztő és speciális pedagógiai módszerek életkori és fogyatékosságspecifikus bontásban, In: Vekerdy-Nagy, Zsuzsanna (szerk.) A gyermekrehabilitáció sajátosságai, Medicina Könyvkiadó Zrt. (2018) pp. 243-264.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

Márkus Eszter: A GYÓGYPEDAGÓGUS-KÉPZÉS HELYZETE ÉS FEJLŐDÉSE AZ ELMÚLT 10 ÉVBEN, In: Tóth, Péter; Hanczvikkel, Adrienn; Duchon, Jenő (szerk.) Tanulóközpontú oktatás, módszertani megújulás a szakképzésben és a felsőoktatásban, Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ (2017) pp. 280-297.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2017

Márkus Eszter: Halmozott fogyatékosság és testkulturális nevelés, In: Benczúr, Miklósné (szerk.) Adaptált testkultúra és sport fogyatékosságspecifikus alapismeretei, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2017) pp. 193-212.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Márkus Eszter: PREPARATION OF SPECIAL NEEDS EDUCATORS FOR THE INCLUSIVE EDUCATION AT THE BÁRCZI GUSZTÁV FACULTY OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, In: Pavol, Janoško; Veronika, Kušnírová (szerk.) Inkluzívna škola a rodina, Univerzita Komenskeho v Bratislave (2017) pp. 38-54.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2008

Márkus E: Möglichkeiten der sonderpädagogischen Förderung von Kindern mit schwersten und mehrfachen Behinderungen in Ungarn - Bericht einer Forschung, In: Biewer, G; Luciak, M; Schwinge, M (szerk.) Begegnung und Differenz: Menschen – Länder – Kulturen, Klinkhardt (2008) pp. 383-395.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
2007

E Márkus: The Situation of Education of Children with Profound and Multiple Disabilities, In: Proceedings of the 9th Congress of the European Federation of Research in Rehabilitation, Medimond International Proceedings (2007) pp. 69-72.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
2006

Márkus Eszter: Az értelmi fejlettség alacsony szintjén lévő, vagy súlyosan-halmozottan fogyatékos gyermekek számára ajánlható vizsgálati és fejlesztő eljárások, In: Zsoldos, Márta (szerk.) (Gyógy)pedagógiai diagnosztika és tanácsadás, Oktatási Minisztérium; Fogyatékos Gyermekek, Tanulók Felzárkóztatásáért Országos Közalapítvány (2006) pp. 204-212.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
1999

Márkus Eszter: Základy výchovy ťažko viacnásobne postihnutých deti, In: Š., Vašek; A., Vančová; Hatos, Gy. (szerk.) Pedagogika viacnasobne postihnutých, Sapientia - EMTE (1999) pp. 190-217.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: szlovák
1994

Márkus Eszter: Képességfejlesztő eszközök a súlyosan és halmozottan sérült mozgásfogyatékos gyermekek gyógypedagógiai nevelésében, Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:10 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
61
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
92
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
33 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
5
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
81


2019. IX. 13.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. október 11-én 12.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )