Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 10. Közlemények |
2022
 adattárból, 2023. I. 10. |
Márkus Eszter: Elmélet és gyakorlat együttműködése a fejlesztő nevelés-oktatás szakmai innovációjában, dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2022
 adattárból, 2023. I. 10. |
Léka István, Márkus Eszter: A “respite care”, azaz az időszakos gondozás bemutatása, In: Koncz, István; Szova, Ilona (szerk.) A PEME XXIV. PhD – Konferenciájának előadásai, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület (2022) pp. 240-252. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2023. I. 10. |
Márkus Eszter: Szomatopedagógia, In: Vekerdy-Nagy, Zsuzsanna (szerk.) A gyermekrehabilitáció sajátosságai, Medicina Könyvkiadó (2019) pp. 304-310. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2023. I. 10. |
Márkus Eszter: Korai fejlesztő és speciális pedagógiai módszerek életkori és fogyatékosságspecifikus bontásban, In: Vekerdy-Nagy, Zsuzsanna (szerk.) A gyermekrehabilitáció sajátosságai, Medicina Könyvkiadó (2019) pp. 243-264. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2023. I. 10. |
Márkus Eszter: A fejlesztő nevelés-oktatás kialakulásának szakmai előzményei, folyamata, In: Tíz év a fejlesztő nevelés-oktatásban, Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Alapítvány (2018) pp. 9-17. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: magyar
|
2006
 adattárból, 2023. I. 10. |
Márkus Eszter: Az értelmi fejlettség alacsony szintjén lévő, vagy súlyosan-halmozottan fogyatékos gyermekek számára ajánlható vizsgálati és fejlesztő eljárások, In: Zsoldos, Márta (szerk.) (Gyógy)pedagógiai diagnosztika és tanácsadás, Oktatási Minisztérium; Fogyatékos Gyermekek, Tanulók Felzárkóztatásáért Országos Közalapítvány (2006) pp. 204-212. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2004
 adattárból, 2023. I. 10. |
Márkus Eszter: Különleges élethelyzetű, súlyosan-halmozottan sérült emberek pedagógiai kísérése, In: Gordosné, Szabó A (szerk.) Gyógyító pedagógia, Medicina Könyvkiadó (2004) pp. 271-293. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2003
 adattárból, 2023. I. 10. |
Márkus Eszter: IME Ismerkedés – Megértés – Együttlét, Kézenfogva Alapítvány dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 21 nyelv: magyar
|
2003
 adattárból, 2023. I. 10. |
Márkus Eszter: A súlyos-halmozott fogyatékosság meghatározásának problémái nevelési és szociális szempontból, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 31: (3) pp. 176-182. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
1994
 adattárból, 2023. I. 10. |
Márkus Eszter: Képességfejlesztő eszközök a súlyosan és halmozottan sérült mozgásfogyatékos gyermekek gyógypedagógiai nevelésében, Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 12 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 47  |
|
|