Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. VIII. 09.
Személyes adatok
Vancsó Ödön
név Vancsó Ödön
intézmény neve
doktori iskola
DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola (oktató)
ELTE Matematika Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola 15%
ELTE Matematika Doktori Iskola 75%
ELTE MDI2-ELTE Doktori Iskola Tanácsa 10%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím vancsocs.elte.hu
telefonszám +36 1 372-2500/8515
mobiltelefon száma +36 70 630-6820
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1987 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Csapodi Csaba PhD 2017  MSDI-DE

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Kószó Eszter (PhD) (2022/08)  MDI2-ELTE
Princz Péter János (PhD) (2022/08)  MDI2-ELTE
Burian Hana Virginia (PhD) (2020/08)  MDI2-ELTE
(50%) Katona Dániel (PhD) (2020/08)  MDI2-ELTE
Kiss Anna (PhD) (2020/08)  MDI2-ELTE
Szmerka Gergely (PhD) (2020/08)  MDI2-ELTE
Varga Eszter (PhD) (2020/08)  MDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület matematika didaktika, valószínűségszámítás és statisztika tanítása, matematika filozófiája, története
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
Közlemények
2017

AMBRUS Gabriella, VANCSÓ Ödön: Der komplexe Mathematikunterricht von Tamás Varga im 21. Jahrhundert, MITTEILUNGEN DER GESELLSCHAFT FÜR DIDAKTIK DER MATHEMATIK 2017: (103) pp. 6-12.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: német
URL 
2017

G Ambrus, N K Rácz, Ö Vancsó: HOW HUNGARIAN TEACHERS THINK ABOUT COMBINATORICS AND ITS TEACHING, Scientific Issues of Jan Długosz University in Częstochowa, Mathematics XXII: (1) pp. 11-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2016

Vidákovich Tibor, Csíkos Csaba, Gáspár Csaba, Krajcsi Attila, Szemerédi Endre, Szitányi Judit, Vancsó Ödön: Mathematics Education in Hungary, In: Szerk.: Csíkos Csaba, Szerk.: Rausch Attila, Szerk.: Szitányi Judit Proceedings of the 40th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: PME40. Szeged: International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2016. pp. 93-104.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2016

Lehocka ZN, Vancso O: Equivalence relation as a tool to create new structures How could they be prepared and taught in schools?, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 46: pp. 251-264.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Vancsó Ödön: Az ELTE tervezett matematikadidaktika doktori alprogramjának céljai, In: Szerk.: Károly Krisztina, Szerk.: Homonnay Zoltán Kutatások és jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2016. pp. 13-24. (Diszciplínák tanítása - a tanítás diszciplínái; 3.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Ambrus Gabriella, Vancsó Ödön: Ist eine schnelle tiefgehende (und nachhaltige) Änderung in der Vorstellung von Mathematiklehrern möglich?, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 13: (1) pp. 1-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: német
DOI 
2013

Vancsó Ödön: Teaching Statistical Inference from Multiple Perspectives Integrating Diverging Schools of Inference, In: Szerk.: International Statistical Institute Proceedings of the 59th World Statistics Congress of the International Statistical Institute. Hague: International Statistical Institute, 2013. pp. 1108-1113.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2012

Ambrus Gabriella, Vancsó Ödön, Koren Balázs: The Application of Modelling Tasks in the Classroom - Why and How? With reflections on an EU teacher training course, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 10: (2) pp. 231-244.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2012

Vancsó Ödön, Komzsík Attila, Csapodi Csaba: Comments on the remaining velocity project with reports of school-experiments, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 10: (1) pp. 117-133.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2010

Vancsó Ödön: Matematikai statisztika, In: Szerk.: Gerőcs L, Szerk.: Vancsó Ö. Matematikai kézikönyv. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2010. pp. 1347-1441.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
53
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
59
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
19
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
9
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
15


2018. IX. 18.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2018. október 5-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )