 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. V. 30. Közlemények |
2020
 adattárból, 2021. III. 28. |
Borovcnik M., Fejes-Tóth P., Jánvári Zs., Vancsó Ö.: Experimente zur Einführung von Ideen und Denkweisen statistischer Inferenz im Gymnasium, STOCHASTIK IN DER SCHULE 40: (1) pp. 18-27. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: német
|
2020
 adattárból, 2021. III. 28. |
Gabriella Ambrus, Johann Sjuts, Ödön Vancsó, Éva Vásárhelyi: Komplexer Mathematikunterricht, WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien dokumentum típusa: nyelv: Angol, Német
|
2020
 adattárból, 2021. III. 28. |
Vancsó Ödön, Varga Eszter: Kannst du das System schlagen?, In: Gabriella, Ambrus; Johann, Sjuts; Ödön, Vancsó; Éva, Vásárhelyi (szerk.) Komplexer Mathematikunterricht, WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien (2020) pp. 367-390. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: német
|
2020
 adattárból, 2021. III. 28. |
Michele Artigue, Eszter Kónya, Katalin Gosztonyi, Ödön Vancsó: Report of the conference "Connecting Tamás Varga’s Legacy and Current Research in Mathematics Education" November 6-8, 2019, Budapest, Hungary, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 18/3 2020: pp. 5-7. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2018
 adattárból, 2021. III. 28. |
Gabriella Ambrus, Andreas Filler, Ödön Vancsó: Functional Reasoning and working with Functions: Functions/ mappings in mathematics teaching tradition in Hungary and Germany, MATHEMATICS ENTHUSIAST 15: (3) pp. 429-454. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2021. III. 28. |
Vancsó Ödön, Beregszászi Eliza, Burian Hana, Emese György, Stettner Eleonóra, Szitányi Judit: Complex Mathematics Education in the 21st Century, In: Hart, Eric W; Sandefur, James (szerk.) Teaching and Learning Discrete Mathematics Worldwide: Curriculum and Research, Springer International Publishing (2018) pp. 111-134. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2021. III. 28. |
Ambrus G., Csapodi C., Vancsó Ö.: Teaching reality based tasks in Hungarian schools based on some national traditions, HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 13: (1) pp. 461-477. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2017
 adattárból, 2021. III. 28. |
G Ambrus, N K Rácz, Ö Vancsó: HOW HUNGARIAN TEACHERS THINK ABOUT COMBINATORICS AND ITS TEACHING, Scientific Issues of Jan Długosz University in Częstochowa, Mathematics XXII: (1) pp. 11-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2013
 adattárból, 2021. III. 28. |
Vancsó Ödön: Teaching Statistical Inference from Multiple Perspectives Integrating Diverging Schools of Inference, In: International, Statistical Institute (szerk.) Proceedings of the 59th World Statistics Congress of the International Statistical Institute, International Statistical Institute (2013) pp. 1108-1113. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2009
 adattárból, 2021. III. 28. |
Vancsó Ödön: Parallel discussion of classical and Bayesian ways as an introduction to statistical inference, INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION 4: (3) pp. 291-322. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 12  |
|
|
|
|
|