Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. V. 28.
Személyes adatok
Tóth Péter
név Tóth Péter
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
ELTE Földtudományi Doktori Iskola (témavezető)
SOE Kitaibel Pál Környezettudományi Doktori Iskola (oktató)
OE Anyagtudományok és Technológiák Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) 51%
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 29%
ELTE Földtudományi Doktori Iskola 15%
SOE Kitaibel Pál Környezettudományi Doktori Iskola 1%
OE Anyagtudományok és Technológiák Doktori Iskola 4%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 463-2115
mobiltelefon száma +36 20 490-4370
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2019 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 9.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Pogátsnik Monika PhD 2019  NDI2-ELTE
(50%) Christopher Fenila PhD 2017  KPKDI
(50%) Dorkó Zsolt PhD 2015  BDI-OE
(50%) Radojicic Miroslav PhD 2015  BDI-OE

abszolutóriumot szerzett:
Manojlovic Helena (PhD) 2023/01  NDI2-ELTE
Njenga Moses Gunda (PhD) 2022/08  NDI2-ELTE
Phavadee Sounantha (PhD) 2023/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Hegyesi Dóra (PhD) (2026/08)  FDI3-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Problémamegoldó kompetencia fejlesztése; Tanulási problémák; Vizuális képességek mérése; Elektronikus tananyagok minősítésének módszerei; Szakképzés-pedagógia; Biztonságtechnika humán aspektusai
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2022

Tóth Péter, Horváth Kinga: The development level of pedagogical students’ inductive thinking in the 21st century, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 9: (2) pp. 102-126.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Tóth Péter, Horváth Kinga: Pedagogue students’ opinions on ideal teacher interaction, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT XXII.: (2.) pp. 72-92.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Tóth Péter, Pogátsnik Monika: A mérnökhallgatók induktív gondolkodása, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (10) pp. 38-57.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2021

Tóth Péter, Horváth Kinga, Kéri Katalin: Development Level of Engineering Students’ Inductive Thinking, ACTA POLYTECHNICA 18: (5) pp. 107-129.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2020

Péter Tóth, Kinga Horváth, György Juhász: Examination of teacher students' inductive thinking ability, AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 10: (2) pp. 138-145.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2019

Horváth Kinga, Tóth Péter: Milyen az ideális tanári interakció a pedagógushallgatók szerint?, HERA ÉVKÖNYVEK: A MAGYAR NEVELÉS- ÉS OKTATÁSKUTATÓK EGYESŰLETÉNEK ÉVKÖNYVSOROZATA 6: pp. 389-408.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2016

Tóth Péter: A hazai szakrajzoktatás helyzete az 1884. és 1922. évi ipartörvények közötti időszakban, In: Tóth, Péter (szerk.) Empirikus kutatási tanulmányok a közép- és felsőoktatásban, Typotop Kft. (2016) pp. 7-23.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2016

Tóth Péter, Tóth Péter: Bevezetés a műszaki rajz tanításának módszertanába II., Typotop Kft.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2015

Peter Toth: Self-regulated learning and learning style - A longitudinal research in the area of vocational education, In: s n (szerk.) International Conference on Interactive Collaborative Learning, International Society for Engineering Pedagogy (IGIP) (2015) pp. 844-853.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2014

Péter Tóth: The Role of Individual Differences in Learning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (4) pp. 183-197.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 31
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:40 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
291
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
291
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
59
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
73
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
27
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
681

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )