Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XI. 02.
Személyes adatok
Tóth Péter
név Tóth Péter
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
SOE Kitaibel Pál Környezettudományi Doktori Iskola (oktató)
OE Biztonságtudományi Doktori Iskola (témakiíró)
OE Anyagtudományok és Technológiák Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 80%
SOE Kitaibel Pál Környezettudományi Doktori Iskola 1%
OE Biztonságtudományi Doktori Iskola 15%
OE Anyagtudományok és Technológiák Doktori Iskola 4%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 463-2115
mobiltelefon száma +36 20 490-4370
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2019 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 7.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Pogátsnik Monika PhD 2019  NDI2-ELTE
(50%) Christopher Fenila PhD 2017  KPKDI
(50%) Dorkó Zsolt PhD 2015  BDI-OE
(50%) Radojicic Miroslav PhD 2015  BDI-OE

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Phavadee Sounantha (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
Manojlovic Helena (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
Njenga Moses Gunda (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
Pásztor Krisztina (PhD) (2020/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Problémamegoldó gondolkodás fejlesztése; Tanulási problémák; Vizuális képességek mérése; Elektronikus tananyagok minősítésének módszerei; Szakképzés-pedagógia; Biztonságtechnika humán aspektusai
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
informatikai tudományok
Közlemények
2019

Horváth Kinga, Tóth Péter: Milyen az ideális tanári interakció a pedagógushallgatók szerint?, HERA ÉVKÖNYVEK: A MAGYAR NEVELÉS- ÉS OKTATÁSKUTATÓK EGYESŰLETÉNEK ÉVKÖNYVSOROZATA 6.: pp. 389-408.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2017

Peter Toth: Visuospatial Abilities Development of Post-Secondary Students, [s. n.]
dokumentum típusa: Könyv/Konferenciakötet
nyelv: angol
2016

Tóth Péter, Tóth Péter: Bevezetés a műszaki rajz tanításának módszertanába I., Typotop Kft.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2016

Tóth Péter: A hazai szakrajzoktatás helyzete az 1884. és 1922. évi ipartörvények közötti időszakban, In: Tóth, Péter (szerk.) Empirikus kutatási tanulmányok a közép- és felsőoktatásban, Typotop Kft. (2016) pp. 7-23.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2016

Tóth Péter, Tóth Péter: Bevezetés a műszaki rajz tanításának módszertanába II., Typotop Kft.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2016

Tóth Péter, Tóth Péter: Az osztálytermi tanítás oktatástechnikája és oktatástechnológiája, Typotop Kft.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2015

Peter Toth: Self-regulated learning and learning style - A longitudinal research in the area of vocational education, In: s n (szerk.) International Conference on Interactive Collaborative Learning, International Society for Engineering Pedagogy (IGIP) (2015) pp. 844-853.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2014

Péter Tóth: The Role of Individual Differences in Learning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (4) pp. 183-197.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 28
nyelv: angol
URL 
2014

Tóth Péter: Változó szakképzés, változó pedagógiai környezet, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2014: (1) pp. 32-47.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: magyar
URL 
2012

Peter Toth: Learning Strategies and Styles in Vocational Education, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 9: (3) pp. 195-216.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 49
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:104 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
221
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
237
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
39
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
55
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
18
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
580

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )