Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Tóth Péter, Pogátsnik Monika: A mérnökhallgatók induktív gondolkodása, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (10) pp. 38-57. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2021
adattárból, 2022. I. 05.
Tóth Péter, Horváth Kinga, Kéri Katalin: Development Level of Engineering Students’ Inductive Thinking, ACTA POLYTECHNICA 18: (5) pp. 107-129. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2022. I. 05.
Péter Tóth, Kinga Horváth, György Juhász: Examination of teacher students' inductive thinking ability, AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 10: (2) pp. 138-145. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2019
adattárból, 2022. I. 05.
Horváth Kinga, Tóth Péter: Milyen az ideális tanári interakció a pedagógushallgatók szerint?, HERA ÉVKÖNYVEK: A MAGYAR NEVELÉS- ÉS OKTATÁSKUTATÓK EGYESŰLETÉNEK ÉVKÖNYVSOROZATA 6: pp. 389-408. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
2017
adattárból, 2022. I. 05.
Peter Toth: Visuospatial Abilities Development of Post-Secondary Students, [s. n.] dokumentum típusa: Könyv/Konferenciakötet nyelv: angol
2016
adattárból, 2022. I. 05.
Tóth Péter: A hazai szakrajzoktatás helyzete az 1884. és 1922. évi ipartörvények közötti időszakban, In: Tóth, Péter (szerk.) Empirikus kutatási tanulmányok a közép- és felsőoktatásban, Typotop Kft. (2016) pp. 7-23. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
2016
adattárból, 2022. I. 05.
Tóth Péter, Tóth Péter: Bevezetés a műszaki rajz tanításának módszertanába II., Typotop Kft. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
2016
adattárból, 2022. I. 05.
Tóth Péter, Tóth Péter: Az osztálytermi tanítás oktatástechnikája és oktatástechnológiája, Typotop Kft. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
2015
adattárból, 2022. I. 05.
Peter Toth: Self-regulated learning and learning style - A longitudinal research in the area of vocational education, In: s n (szerk.) International Conference on Interactive Collaborative Learning, International Society for Engineering Pedagogy (IGIP) (2015) pp. 844-853. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL
2014
adattárból, 2022. I. 05.
Péter Tóth: The Role of Individual Differences in Learning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (4) pp. 183-197. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 30 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.