Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. V. 28. Közlemények |
2022
 adattárból, 2022. X. 01. |
Tóth Péter, Horváth Kinga: The development level of pedagogical students’ inductive thinking in the 21st century, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 9: (2) pp. 102-126. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2022. X. 01. |
Tóth Péter, Horváth Kinga: Pedagogue students’ opinions on ideal teacher interaction, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT XXII.: (2.) pp. 72-92. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. X. 01. |
Tóth Péter, Pogátsnik Monika: A mérnökhallgatók induktív gondolkodása, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (10) pp. 38-57. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
 adattárból, 2022. X. 01. |
Tóth Péter, Horváth Kinga, Kéri Katalin: Development Level of Engineering Students’ Inductive Thinking, ACTA POLYTECHNICA 18: (5) pp. 107-129. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. X. 01. |
Péter Tóth, Kinga Horváth, György Juhász: Examination of teacher students' inductive thinking ability, AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 10: (2) pp. 138-145. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2019
 adattárból, 2022. X. 01. |
Horváth Kinga, Tóth Péter: Milyen az ideális tanári interakció a pedagógushallgatók szerint?, HERA ÉVKÖNYVEK: A MAGYAR NEVELÉS- ÉS OKTATÁSKUTATÓK EGYESŰLETÉNEK ÉVKÖNYVSOROZATA 6: pp. 389-408. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2022. X. 01. |
Tóth Péter: A hazai szakrajzoktatás helyzete az 1884. és 1922. évi ipartörvények közötti időszakban, In: Tóth, Péter (szerk.) Empirikus kutatási tanulmányok a közép- és felsőoktatásban, Typotop Kft. (2016) pp. 7-23. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2022. X. 01. |
Tóth Péter, Tóth Péter: Bevezetés a műszaki rajz tanításának módszertanába II., Typotop Kft. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2022. X. 01. |
Peter Toth: Self-regulated learning and learning style - A longitudinal research in the area of vocational education, In: s n (szerk.) International Conference on Interactive Collaborative Learning, International Society for Engineering Pedagogy (IGIP) (2015) pp. 844-853. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2014
 adattárból, 2022. X. 01. |
Péter Tóth: The Role of Individual Differences in Learning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (4) pp. 183-197. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 31 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 40  |
|
|