Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Horváth Kinga, Tóth Péter: Milyen az ideális tanári interakció a pedagógushallgatók szerint?, HERA ÉVKÖNYVEK: A MAGYAR NEVELÉS- ÉS OKTATÁSKUTATÓK EGYESŰLETÉNEK ÉVKÖNYVSOROZATA 6.: pp. 389-408. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
2017
adattárból, 2020. IX. 05.
Peter Toth: Visuospatial Abilities Development of Post-Secondary Students, [s. n.] dokumentum típusa: Könyv/Konferenciakötet nyelv: angol
2016
adattárból, 2020. IX. 05.
Tóth Péter, Tóth Péter: Bevezetés a műszaki rajz tanításának módszertanába I., Typotop Kft. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
2016
adattárból, 2020. IX. 05.
Tóth Péter: A hazai szakrajzoktatás helyzete az 1884. és 1922. évi ipartörvények közötti időszakban, In: Tóth, Péter (szerk.) Empirikus kutatási tanulmányok a közép- és felsőoktatásban, Typotop Kft. (2016) pp. 7-23. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
2016
adattárból, 2020. IX. 05.
Tóth Péter, Tóth Péter: Bevezetés a műszaki rajz tanításának módszertanába II., Typotop Kft. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
2016
adattárból, 2020. IX. 05.
Tóth Péter, Tóth Péter: Az osztálytermi tanítás oktatástechnikája és oktatástechnológiája, Typotop Kft. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
2015
adattárból, 2020. IX. 05.
Peter Toth: Self-regulated learning and learning style - A longitudinal research in the area of vocational education, In: s n (szerk.) International Conference on Interactive Collaborative Learning, International Society for Engineering Pedagogy (IGIP) (2015) pp. 844-853. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL
2014
adattárból, 2020. IX. 05.
Péter Tóth: The Role of Individual Differences in Learning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (4) pp. 183-197. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 29 nyelv: angol URL
2014
adattárból, 2020. IX. 05.
Tóth Péter: Változó szakképzés, változó pedagógiai környezet, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2014: (1) pp. 32-47. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: magyar URL
2012
adattárból, 2020. IX. 05.
Peter Toth: Learning Strategies and Styles in Vocational Education, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 9: (3) pp. 195-216. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 57 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.