Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. V. 19.
Személyes adatok
Csépes Ildikó
név Csépes Ildikó
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témavezető)
DE Nyelvtudományok Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 50%
DE Nyelvtudományok Doktori Iskola 50%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím csepes.ildikoarts.unideb.hu
telefonszám +36 52 512-900/22165
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1991 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Szabó Fruzsina PhD 2020  HTDI

abszolutóriumot szerzett:
Fekete Adrienn (PhD) 2016/08  HTDI
Sándor Krisztina Ágnes (PhD) 2016/01  NDI-DE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Hegedűs Gabriella (PhD) (2024/08)  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület nyelvtudásmérés és értékelés, különösen szóbeli teljesítménymérés és tanulóközpontú értékelési formák; olvasási stratégiák; angol nyelvpedagógia (szakdidaktika)
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2021

Csépes Ildikó: The Evolving Concept of (Language) Assessment Literacy. Implications for Teacher Education, CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 3: (1) pp. 120-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Vogt Karin, Tsagari Dina, Csépes Ildikó: Linking Learners’ Perspectives on Language Assessment Practices to Teachers’ Assessment Literacy Enhancement (TALE): Insights from Four European Countries, LANGUAGE ASSESSMENT QUARTERLY -: pp. 1-24.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2020

Csépes Ildikó: Hogyan lehet támogatni a (nyelv)tanulást a fejlesztő értékelésen keresztül?, EDULINGUA 6: (1) pp. 85-103.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Csépes Ildikó: Hogyan fejleszthető a tanárok nyelvtudásmérési és értékelési műveltsége?, MODERN NYELVOKTATÁS 25: (3-4) pp. 136-155.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2018

Fekete Adrienn, Csépes Ildikó: B2-es szintű nyelvvizsga bizonyítvány: útlevél a diplomás élethez, társadalmi mobilitáshoz, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (10-11) p. 13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2016

Csépes Ildikó: Language Assessment Literacy in English Teacher Education in Hungary, In: Dina, Tsagari (szerk.) Classroom-based Assessment in L2 Contexts, Cambridge Scholars Publishing (2016) pp. 30-53.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Ildikó Csépes: Language Assessment Literacy in English Teacher Training Programmes in Hungary, In: József, Horváth; Péter, Medgyes (szerk.) Studies in Honour of Marianne Nikolov, Lingua Franca Csoport (2014) pp. 399-411.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2009

Csépes I: Measuring Oral Proficiency through Paired-Task Performance, Peter Lang Internationaler Verlag der Wissenschaften
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 30
nyelv: angol
2002

Csépes I: Is testing speaking in pairs disadvantageous for students?, NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 9: (1) pp. 22-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: angol
2000

Csépes I, Sulyok A, Öveges E: Chapter 11: The pilot speaking examinations., In: Alderson, C.; Nagy, E.; Öveges, E. (szerk.) English language education in Hungary. Part II. Examining Hungarian learners' achievements in English, British Council Hungary (2000) pp. 123-148.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:52 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
34
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
35
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
9
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
16
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
77

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )