Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 30. Közlemények |
2022
 adattárból, 2022. XI. 16. |
Csépes Ildikó: Angoltanárok és diákok nyelvtudásmérési és -értékelési műveltsége, Debreceni Egyetemi Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia nyelv: magyar
|
2022
 adattárból, 2022. XI. 16. |
Szabó Fruzsina, Csépes Ildikó: Constructivism in language pedagogy, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) p. -. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. XI. 16. |
Csépes Ildikó: The Evolving Concept of (Language) Assessment Literacy. Implications for Teacher Education, CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 3: (1) pp. 120-130. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. XI. 16. |
Vogt Karin, Tsagari Dina, Csépes Ildikó: Linking Learners’ Perspectives on Language Assessment Practices to Teachers’ Assessment Literacy Enhancement (TALE): Insights from Four European Countries, LANGUAGE ASSESSMENT QUARTERLY 17: (4) pp. 410-433. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 37 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. XI. 16. |
Csépes Ildikó: Hogyan lehet támogatni a (nyelv)tanulást a fejlesztő értékelésen keresztül?, EDULINGUA 6: (1) pp. 85-103. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2022. XI. 16. |
Fekete Adrienn, Csépes Ildikó: B2-es szintű nyelvvizsga bizonyítvány: útlevél a diplomás élethez, társadalmi mobilitáshoz, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (10-11) p. 13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar URL |
2014
 adattárból, 2022. XI. 16. |
Ildikó Csépes: Language Assessment Literacy in English Teacher Training Programmes in Hungary, In: József, Horváth; Péter, Medgyes (szerk.) Studies in Honour of Marianne Nikolov, Lingua Franca Csoport (2014) pp. 399-411. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol
|
2009
 adattárból, 2022. XI. 16. |
Csépes I: Measuring Oral Proficiency through Paired-Task Performance, Peter Lang dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 31 nyelv: angol
|
2002
 adattárból, 2022. XI. 16. |
Csépes I: Is testing speaking in pairs disadvantageous for students?, NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 9: (1) pp. 22-45. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: angol
|
2000
 adattárból, 2022. XI. 16. |
Csépes I, Sulyok A, Öveges E: Chapter 11: The pilot speaking examinations., In: Alderson, C.; Nagy, E.; Öveges, E. (szerk.) English language education in Hungary. Part II. Examining Hungarian learners' achievements in English, British Council Hungary (2000) pp. 123-148. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 101  |
|
|