Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 05. Közlemények |
2023
 adattárból, 2023. I. 16. |
Simon Adél Csenge, Aranyi Gabor, Faragó Klára, Pachner Orsolya Csilla, Kiss Orhidea Edith: The impact of time spent working from home on affective commitment in the workplace: The mediating role of social relationships and collective aims, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13: 1002818 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. I. 16. |
Szathmári Edit, Ferencz Veronika, Kiss Orhidea Edith: Forced interruption and reunion: the effect of COVID-pandemic related restrictions on ongoing psychodrama groups in Hungary, ZEITSCHRIFT FÜR PSYCHODRAMA UND SOZIOMETRIE (ZPS) Z Psychodrama Soziom: 10014240 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. I. 16. |
Szilágyi-Csüllög Mónika, Dancsik Adél, Kiss Orhidea: „A divat egy korszak lenyomata” - A fenntartható divat fogyasztói elfogadása a COVID-19 járvány után, ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK 18: (3) pp. 36-63. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
 adattárból, 2023. I. 16. |
Simon Adél Csenge, Mészáros Noémi Zsuzsanna, Pachner Orsolya Csilla, Kiss Orhidea Edith: Az okostelefon- és közösségimédia-addikció hatásai a munka világában, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 21: (2) pp. 33-51. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
 adattárból, 2023. I. 16. |
Szathmári Edit, Varga Zoltán, Molnár Attila, Németh Gergely, Kiss Orhidea: Core Competency Deficits in Failed Startup Teams: Towards a Startup-specific Behavioral Competency Model, PREPRINTS 2020010338 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 16. |
Buvár Ágnes, Gáti Mirkó, Kiss Orhidea: Digital killed the small business star? How managerial perceptions and trust in marketing professionals affect digital channel utilisation in micro enterprises, In: EMAC 2020 Annual Conference, European Marketing Academy (EMAC) (2020) A2020-64409 dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2020
 adattárból, 2023. I. 16. |
Kiss Orhidea: Hatékony és eredményes időgazdálkodás – Hogyan nyerjen az életünkben teret az idő?, In: Nagy, Sándor Gyula; Kutasi, Gábor (szerk.) Gazdaságdiplomácia, Ludovika Egyetemi Kiadó; Akadémiai Kiadó (2020) pp. 461-500. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2023. I. 16. |
Kiss Orhidea Edith: Az online vásárlás motivációs háttere - Impulzív és kényszeres vásárlás online boltokban, In: Kádi, Anna; Kiss, Orhidea Edith; Dúll, Andrea (szerk.) Inspirációk, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2019) pp. 335-355. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2023. I. 16. |
O E Kiss, Z Veres: Motivational Characteristics of Online Shopping and Buying: Impulsing and Compulsing Buying in E-Stores, In: Enrique, P Becerra; Ravindra, Chitturi; Maria, Cecilia Henriquez Daza; Juan, Carlos Londoño Roldan (szerk.) "From Magical Realism to Realizing Magic in the Market Place", Pontificia Universidad Javeriana (2017) pp. 50-53. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2017
 adattárból, 2023. I. 16. |
Z Veres, O E Kiss: Decision Continuum of Consumers’ Product Choice, In: Enrique, P Becerra; Ravindra, Chitturi; Maria, Cecilia Henriquez Daza; Juan, Carlos Londoño Roldan (szerk.) "From Magical Realism to Realizing Magic in the Market Place", Pontificia Universidad Javeriana (2017) pp. 48-49. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 1  |
|
|