Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. II. 24.
Személyes adatok
név Kun András István
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témavezető)
DE Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 50%
DE Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola 50%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím andras.kunecon.unideb.hu
telefonszám +36 52 508-573
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2009
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2005 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 7
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kiss Zsuzsanna PhD 2014  KDI2-DE

abszolutóriumot szerzett:
(50%) Fenyves László (PhD) 2022/08  IKGSDI
(50%) Sztányi Róbert (PhD) 2018/08  IKGSDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Agezew Birhanu Haile (PhD) (2025/08)  HTDI
Csástyu Lilla (PhD) (2025/08)  IKGSDI
Boros József (PhD) (2023/08)  IKGSDI
(50%) Gottfried Péter (PhD) (2023/08)  IKGSDI
(50%) Pirohov-Tóth Barbara (PhD) (2023/08)  IKGSDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az oktatás jelzési és szűrési elméletei. Információs aszimmetria a munkaerőpiacon és az emberi erőforrás gazdálkodásban.
jelenlegi kutatásainak tudományága közgazdaságtudományok
neveléstudományok
Közlemények
2021

Kun András István, Kiss Marietta: On the Mechanics of the Organic Label Effect: How Does Organic Labeling Change Consumer Evaluation of Food Products?, SUSTAINABILITY 13: (3) p. 1260.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Diem Le Chau Thi, Pakurár Miklós, Kun András István, Oláh Judit: The impact of factors on information sharing: An application of meta-analysis, PLOS ONE 16: (12) p. e0260653.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

András István Kun, Mária Ujhelyi: Cultural fit and academic performance of higher education students, VEZETÉSTUDOMÁNY 49: (11) pp. 12-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2017

Ujhelyi Mária, Kun András István: A változásmenedzsment és a tulajdonosi szerkezet összefüggései - empirikus tapasztalatok, VEZETÉSTUDOMÁNY 48: (1) pp. 18-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2017

Dajnoki Krisztina, Máté Domicián, Fenyves Veronika, Kun András István: Deconstructing Attitudes towards Immigrant Workers among Hungarian Employees and Higher Education Students, SUSTAINABILITY 9: (9) 1639
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2016

Kun András István: A comparison of self- vs. tutor assessment among Hungarian undergraduate business students, ASSESSMENT & EVALUATION IN HIGHER EDUCATION 41: (3) pp. 350-367.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
URL 
2016

Dajnoki Krisztina, Kun András István: Frissdiplomások foglalkoztatásának jellemzői az agrárgazdaságban, GAZDÁLKODÁS 60: (4) pp. 289-304.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: magyar
URL 
2016

Máté Domicián, Kun András István, Fenyves Veronika: The Impacts Of Trademarks And Patents On Labour Productivity In The Knowledge-Intensive Business Service Sectors, AMFITEATRU ECONOMIC 18: (41) pp. 104-119.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
URL 
2015

Kun András István: Does the repetitive use of the same test in consecutive examination sessions facilitate cheating?, ASSESSMENT & EVALUATION IN HIGHER EDUCATION 40: (8) pp. 1159-1181.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2014

Marietta Kiss, Ágnes Kotsis, András István Kun: The Relationship between Intelligence, Emotional Intelligence, Personality Styles and Academic Success, BUSINESS EDUCATION AND ACCREDITATION 6: (2) pp. 23-34.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 75
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:157 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
128
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
143
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
19 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
33
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
7
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
431


2022. X. 05.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2022. december 2-án 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )