Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. XII. 13. Közlemények |
2022
 adattárból, 2022. XII. 13. |
Guncaga Jan, Lopuchova Jana, Ferdianova Vera, Zacek Martin, Ashimov Yeskendyr: Survey on Online Learning at Universities of Slovakia, Czech Republic and Kazakhstan during the COVID-19 Pandemic, EDUCATION SCIENCES 12: (7) 458 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2022. XII. 13. |
Körtesi Péter, Simonka Zsolt, Szabo Zsuzsanna Katalin, Guncaga Jan, Neag Ramona: Challenging Examples of the Wise Use of Computer Tools for the Sustainability of Knowledge and Developing Active and Innovative Methods in STEAM and Mathematics Education, SUSTAINABILITY 14: (20) 12991 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. XII. 13. |
Szabo Zsuzsanna Katalin, Körtesi Péter, Guncaga Jan, Szabo Dalma, Neag Ramona: Examples of Problem-Solving Strategies in Mathematics Education Supporting the Sustainability of 21st-Century Skills, SUSTAINABILITY 12: (23) p. 10113. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. XII. 13. |
Merica Marián, Osadan Róbert, Korenová Lilla, Guncaga Ján: Relationship to sports and active movement activities of students of the pedagogical faculty of Comenius University in Bratislava, AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 10: (1) pp. 181-187. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2020
 adattárból, 2022. XII. 13. |
Guncaga J., Severini E., Lehotayova B. Kozik, Ostradicky P.: Digital technologies in education of preschool children – preparing for future, In: IEEE (szerk.) 2020 43rd International Convention on Information, Communication and Electronic Technology (MIPRO), Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (2020) pp. 681-688. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. XII. 13. |
Guncaga Jan, Zawadowski Wacek, Prodromou Theodosia: Visualisation of Selected Mathematics Concepts with Computers - the Case of Torricelli's Method and Statistics, EUROPEAN JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATION 8: (1) pp. 69-91. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. XII. 13. |
Gunčaga Ján, Brandl Matthias, Körtesi Péter: Possible cultural diversity and digital competences retrospection from mathematical textbooks for lower secondary level, In: Smyrnova-Trybulska, Eugenia Kommers Piet; Morze, Nataliia; Malach, Josef (szerk.) Universities in the networked society, Springer International Publishing (2019) pp. 261-281. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2018
 adattárból, 2022. XII. 13. |
Pribyl Jiri, Eisenmann Petr, Guncaga Jan: The Phenomenon of False Assumption in Historical and Educational Texts, SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS 27: (7-8) pp. 737-767. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2022. XII. 13. |
Ján Gunčaga, Gabriella Ambrus: About Counting Education in the Village Schools in Austria-Hungary arround the XIXth Century, HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 12: (2) pp. 611-626. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: Német, Olasz
|
2008
 adattárból, 2022. XII. 13. |
Guncaga Jan, Fulier Jozef, Eisenmann Petr: Modernizácia a inovácia vyučovania matematickej analýzy, Katolícka univerzita v Ruzomberku, Pedagogická fakulta dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 3 nyelv: szlovák
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 10  |
|
|